Логістика. – 2006. – №552

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55324

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету «Львівська політехніка», українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обгрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006. – № 552 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 476 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

Зміст


1
ТЕОРІЯ ЛОГІСТИКИ І МАРКЕТИНГУ
3
10
17
24
29
35
40
46
56
62
75
82
87
95
101
105
111
121
127
132
136
141
146
151
ЛОГІСТИЧНЕ ТА МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ
158
164
169
178
187
195
200
203
209
217
225
233
240
247
255
260
267
273
280
289
294
298
305
312
321
329
334
340
ФОРМУЛЮВАННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ
344
350
359
365
370
379
388
399
404
411
418
424
433
439
445
451
456
462
468
474

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Товарні можливості маркетингових досліджень
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.; Львівський інститут менеджменту
    Розглянуто принципи індустріалізації складових маркетингових досліджень як товару. Індустріалізація предбачає типизацію інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та інш. забезпечення і застосування типових рішень у маркетингових дослідженнях. Наведено дослідження умовного ринку з використанням нейронних мереж та розв’язанням задачі кластеризації.