Журналістські науки. – 2017. – №883

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42996

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковані статті, які розкривають такі тематичні напрямки: теорія, історія традиційних і новітніх ЗМІ, рекламна інформація в ЗМІ, інформаційні війни, термінологічна і жанрова парадигми в засобах масової комунікації. Для науковців і фахівців різних галузей знань, а також викладачів і студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 883. – 160 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки

Зміст


1
3
11
17
22
28
33
39
45
51
57
62
68
74
79
84
90
98
106
113
121
126
133
139
144
158

Content


1
3
11
17
22
28
33
39
45
51
57
62
68
74
79
84
90
98
106
113
121
126
133
139
144
158

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Способи і засоби оцінювання в медіа-текстах на мистецьку тематику
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-12-27) Дацишин, Христина; Datsyshyn, Chrystyna; Дацишин, Христина; Львівський національний університет імені Івана Франка
    Досліджено способи оцінювання в медіа-текстах на мистецьку тематику. Оцінку розглянуто як механізм, що скеровує реципієнта за шкалою “добре-погано”, значною мірою визначаючи ставлення реципієнта до мистецьких об’єктів, явищ і процесів. Засобами безпосередньої оцінки є слова, позитивне чи негативне значення яких закріплене в мовленні; безпосередня оцінка також має бути мотивована емоційно. Для опосередкованого оцінювання важливими є не лише мовні засоби вираження; журналісти переносять у текст готову оцінку, яка базується на відомих фактах чи досвіді інших осіб. В аналізованих текстах виявлено невелику кількість негативних оцінок, всі вони є безпосередніми; водночас позитивні оцінки переважно є опосередкованими.