Проблеми економіки та управління. – 2007. – №579

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33969

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, аспірантів та співробітників Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», а також вчених і викладачів інших наукових і навчальних закладів України. Серед економічних проблем чільне місце займають матеріали, в яких розглядаються питання, пов'язані з інвестиційною привабливістю окремих галузей і підприємств, вирішенням актуальних завдань впливу на ефективність господарювання інноваційних процесів, удосконаленням методів аналітичної оцінки діяльності підприємств. Серед проблем управління чільне місце займають публікації, в яких висвітлюються проблеми удосконалення системи управління завдяки використанню сучасних інформаційних технологій, інструментарію фінансового менеджменту у формуванні інноваційного потенціалу підприємств, особливості стратегічного управління, маркетингової діяльності, формування та використання кадрового потенціалу в сучасних умовах господарювання. Всі матеріали будуть корисними не тільки для наукових працівників і викладачів ВНЗ, а й для практичних працівників різних галузей національного господарства і слухачів системи підвищення кваліфікації.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 579 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. – 647 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингового підходу в управлінні інноваційними процесами
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Ковальчук, С. В.
    Визначені основні концептуальні підходи до формування інноваційних процесів на різних економічних рівнях. Одним із головних підходів до здійснення інноваційної діяль¬ності на регіональному рівні визначається кластеризація. Для ефективнішого формування та реалізації інноваційних процесів вважається за доцільне використовувати маркетингові підходи, які реалізуються в діяльності відповідних маркетингових структур. In clause the basic conceptual approaches to formation of innovative processes on different economic levels are defined. By one of the main approaches to realization of innovative activity at a regional level it is ‘clasterysation’; I. For more effective formation and realization of innovative processes it is considered for expedient to use marketing approaches which are realized in activity of corresponding marketing structures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингового підходу в управлінні інноваційними процесами
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Ковальчук, С. В.
    Визначаються основні концептуальні підходи до формування інноваційних проце¬сів на різних економічних рівнях. Одним із головних підходів до інноваційної діяльності на регіональному рівні визначається кластеризація. Для ефективнішого формування та реалізації інноваційних процесів вважають за доцільне використовувати маркетингові підходи, які реалізуються в діяльності відповідних маркетингових структур. In clause the basic conceptual approaches to formation of innovative processes on different economic levels are defined. By one of the main approaches to realization of innovative activity at a regional level it is ‘clasterysation’; I. For more effective formation and realization of innovative processes it is considered for expedient to use marketing approaches which are realized in activity of corresponding marketing structures.