Юридичні науки. – 2017. – № 884

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44703

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У збірнику наукових праць серії “Юридичні науки” запропоновано результати наукових досліджень актуальних проблем з різних напрямів юридичної науки, розроблено наукові концепції щодо вдосконалення вітчизняного та зарубіжного законодавства. До нього увійшли аналітичні статті та фахові коментарі вчених Навчально-наукового інституту права та психології Національного університету “Львівська політехніка”, вітчизняних і зарубіжних науковців, експертні оцінки та рецензії провідних фахівців у галузі права. На авторів опублікованих матеріалів покладається повна відповідальність за підбір, точність наведених фактів, цитат, економіко-статистичних даних, відповідної галузевої термінології, власних імен та інших відомостей. .

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Юридичні науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 884. – 300 с. : іл.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Юридичні науки

Зміст


1
4
11
15
24
30
38
47
52
59
64
72
80
88
93
101
108
113
120
127
132
138
147
155
163
170
176
182
186
193
205
212
218
223
230
237
243
250
254
259
265
272
281
286
292
296

Content


1
4
11
15
24
30
38
47
52
59
64
72
80
88
93
101
108
113
120
127
132
138
147
155
163
170
176
182
186
193
205
212
218
223
230
237
243
250
254
259
265
272
281
286
292
296

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    До питань конструктивної комунікації щодо створення усвідомленої методології
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Токарська, Антоніна; Tokarska, Antonina; Токарская, Антонина; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто проблеми теорії пізнавального процесу, що пов’язана не лише із встановленням істини, а із наявністю неоднакових підходів до методології філософсько- правової науки. Порушено питання про зворотну силу процесу пізнання, етичного пізнання, яке має морально-ціннісні критерії, які варто обговорювати для вироблення в пізнанні інтегративної методології.