Infocommunication Technologies and Electronic Engineering. – 2022. – Vol. 2, No. 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59664

Науковий журнал

Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка». Виходить двічі на рік з 2021 року.

Infocommunication Technologies and Electronic Engineering = Інфокомунікаційні технології та електронна інженерія. – 2022. – Volume 2, number 1. – 122 p. : ill.

Інфокомунікаційні технології та електронна інженерія

Зміст


1
12
19
26
36
44
52
61
74
82
96
102
110
120

Content (Vol. 2, No 1)


1
12
19
26
36
44
52
61
74
82
96
102
110
120

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Модель інтеграції федеративного навчання в мережі мобільного зв’язку п’ятого покоління
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Шубин, Б.; Максимюк, Т.; Яремко, О.; Фабрі, Л.; Мрозек, Д.; Shubyn, B.; Maksymyuk, T.; Yaremko, O.; Fabri, L.; Mrozek, D.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У роботі досліджено основні переваги використання федеративного навчання (FL) для обміну досвідом між інтелектуальними пристроями в середовищі мереж мобільного зв’язку п’ятого покоління. Цей підхід дає змогу будувати ефективні алгоритми машинного навчання у випадку використання конфіденційних даних, втрата яких може бути небажаною або навіть небезпечною для користувачів. Отже, для завдань, у яких важлива конфіденційність даних, що необхідні для обробки та аналізу, пропонуємо використовувати підходи FL. У такому випадку вся особиста інформація користувачів буде оброблятися локально на їхніх пристроях. FL забезпечує безпеку конфіденційних даних для абонентів, дає операторам мобільних мереж змогу зменшити кількість надлишкової інформації в радіоканалі та оптимізувати функціонування мобільної мережі. В роботі наведено трирівневу модель інтеграції федеративного навчання в мережу мобільного зв’язку та описано основні особливості цього підходу. Висвітлено також експериментальні дослідження, які демонструють результати використання запропонованого підходу.