Електроенергетичні та електромеханічні системи. – 2014. – №785

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24700

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, співробітників і студентів Національного університету “Львівська політехніка” та інших ВНЗ і організацій України. Для наукових співробітників та інженерів, які спеціалізуються в галузі електроенергетики і електромеханіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; відповідальний редактор О. Ю. Лозинський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 785 : Електроенергетичні та електромеханічні системи. – 131 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування чотириквадрантних перетворювачів частоти для покращення характеристик верстатних електроприводів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Тверд, М.; Копчак, Л. С.; Цяпа, В. Б.
    Запропоновано для живлення перетворювачів частоти електроприводів верстатів, які працюють у режимах інтенсивного генераторного гальмування, застосовувати перетворювачі MSI на IGBT і наведено результати їх лабораторних досліджень. For a supply of frequency converters for electric machines, working as intense generator braking it has been suggested to apply a MSI IGBT converter and the results of laboratory tests have been provided.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз динаміки дводвигунного приводу повороту кар'єрних екскаваторів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Мороз, В. І.; Стефанюк, В. М.; Цяпа, В. Б.; Сивякова, Г. О.
    Розглянуто модель еквівалентної тримасової дводвигунної системи електроприводу повороту кар'єрного екскаватора з урахуванням люфтів у механічних передачах, за допомогою якої досліджено перехідні процеси приводу в пуско-гальмівних режимах. The analysis of dynamic properties of the equivalent two-motor three-mass excavator's swing electric drive proposed in this article using model with the gaps in the gearing. The researches of their dynamic properties are offered for start-stop regimes.