Комп'ютерні системи проектування теорія і практика. – 2013. – №777

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25332

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Комп’ютерні системи проектування. Теорія і практика» входить у перелік видань ВАК, в яких друкуються матеріали дисертаційних робіт у галузі технічних наук. У віснику розглянуто питання теорії і практики моделювання складних об`єктів процесів і систем, а також розробки та використання програмно-технічних засобів автоматизованого проектування. Для наукових працівників, інженерів, аспірантів і студентів старших курсів, а також спеціалістів-розробників і користувачів комп`ютерних систем проектування.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 777 : Комп'ютерні системи проектування. Теорія і практика / відповідальний редактор М. В. Лобур. – 124 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Practical examination of longitudal acceleration in the racing car in the aspect of ground adhesion of bituminous surface
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Krawiec, P.; Waluś, Konrad J.; Polasik, Ja.
    This work concerns problems connected with race car's behavior permitted to traffic motion on dry asphalt surface during braking and rapid acceleration. The characteristics of the vehicle is presented with particular reference to type of tires. Environmental characteristics and road surface were made. The result of the research and analysis are kinematic characteristics of the particular features of the vehicle enabling assessment the probable risk both for diver and other road users. Ця робота стосується проблем, пов'язаних із поведінкою перегонового автомобіля, дозволеною під час руху по сухому асфальтовому покритті під час гальмування і раптового прискорення. Характеристики транспортного засобу було подано з відповідним посиланням на тип шин. Також було проаналізовано характеристики навколишнього середовища і дорожнього покриття. Результатом дослідження і аналізу є кінематичні характеристики особливостей транспортного засобу, які дають змогу оцінити ймовірний ризик як для водія, так і для інших учасників дорожнього руху.
  • Thumbnail Image
    Item
    Conception of six-axis joystick
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Gajda, A.; Krawiec, P.
    At the beginning of this article authors show limitations of currently used solutions in the field of reliable and safe working machines mechanical arms steering systems. There is also presented a conception of six-axis joystick which could be used to test new solutions in mentioned application. Presentation show main mechanical and measuring sub assemblies. Deficiencies and constraints of proposed construction were also discussed. Future works and plans were described at the end of article.plans were described at the end of article. Key words: joystick, multiple-axis joystick. На початку цієї статті автори описують обмеженість використовуваних сьогодні рішень в галузі надійних і безпечних робочих машин, механічних рук, систем управління. Також наведено концепцію джойстика з шістьма осями, який можна використовувати для тестування нових рішень у певних застосунках. Презентація показує основні механічні та вимірювальні складові одиниці. Було також обговорено недоліки і обмеження запропонованої структури. Плани для майбутньої роботи описано наприкінці статті.
  • Thumbnail Image
    Item
    Study of trailer lashing mechanical properties in terms of transport safety
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Olszewski, Z.; Krawiec, P.
    Abstract This paper pointed out the risks resulting from both improper cargo securing and trailer lashings material properties. Paper presents method used for strap testing of under different environmental conditions. Obtained results confirm initial authors assumption that there is a relationship between the humidity and straps mechanical and rheological properties. Effects of the work will be used to build a numerical model and to simulate the behaviour of straps under different climatic, road and utility conditions.Описано ризики, спричинені неправильним кріпленням вантажу та властивос- тями матеріалів для кріплення причепів. Наведено метод, який використовується для тестування пасків у різних умовах навколишнього середовища. Отримані результати підтверджують початкові припущення авторів про те, що існує зв'язок між вологістю і механічними та реологічними властивостями пасків. Результати роботи буде використано для побудови цифрової моделі та моделювання поведінки пасків у різних кліматичних, дорожніх і комунальних умовах.