Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. – 2022. – Випуск 11

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59480

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Інформаційні системи та мережі» є правонаступником збірника наукових праць «Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі, який започатковано у 1997 р.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі / Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний редактор В. В. Пасічник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. – № 11. – 188 с.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі

Зміст


1
13
23
30
39
56
87
103
110
127
145
173
187

Content


1
13
23
30
39
56
87
103
110
127
145
173
187

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційна підтримка процесів соціалізації особистості на основі спільних інтересів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Батюк, Тарас; Висоцька, Вікторія; Batiuk, Taras; Vysotska, Victoria; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Створено проєкт інформаційної системи для соціалізації за особистими інтересами на основі SEO-технологій та методів машинного навчання. Основна мета цієї інформаційної системи – ідентифікація користувача в системі за допомогою нейронних мереж і вибір подібних користувачів на підставі аналізу поточної інформації користувача. Створено інформаційну систему, яка за допомогою токенів Identity та JWT забезпечує оптимізовані та безпечні функції авторизації, реєстрації та підтримки поточного сеансу користувача системи. Пошук обличчя на фотографії користувача та перевірку наявності подібного користувача в базі даних реалізовано за допомогою згорткових і сіамських нейронних мереж. Аналіз та формування подібних гудків користувачів реалізовано за допомогою алгоритмів нечіткого пошуку, алгоритму Левенштейна та моделі Noisy Channel, що дало змогу максимально автоматизувати вибір користувача та оптимізувати час, витрачений на цей процес. Також створено інструменти для перегляду профілів інших користувачів, уподобань та особистого листування. Уся приватна кореспонденція та інформація про неї зберігаються в поточній базі даних. Кожен користувач інформаційної системи може переглянути всю інформацію про надіслані та отримані повідомлення. Створена інформаційна система реалізує ідентифікацію користувачів, аналіз, відбір та подальшу соціалізацію користувачів