Інформаційні технології підвищення популяризації комерційних інтернет-ресурсів

Date

2022-03-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

Дослідження показало, що на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій саме на портативні пристрої припадає більша частина всього інтернет-трафіку, який обов’язково потрібно ураховувати під час популяризації комерційних інтернет-ресурсів. Автори проаналізували основні підходи до популяризації та показали, що важливим аспектом просування є підтримка технології Mobile First. Під час дослідження проаналізовано механізми роботи відомих пошукових систем із акцентом на роботі системи Google, найпоширенішої на теренах України. Аналіз комерційного сегмента показав, що необхідність створення мобільної версії визначається такими трьома чинниками: пошукова видача, лояльність та конверсія. Подальша робота була спрямована на визначення та дослідження параметрів, які найбільше впливають на ранжування мобільної версії ресурсу. Серед них визначено та математично описано відповідно до Mobile First: швидкість інтернет-ресурсу; розмір та оформлення сторінок; кількість та якість зворотних посилань; динамічне відображення контенту. Сформовано дві стратегії із популяризації комерційних інтернет-ресурсів з використанням технології Mobile First. Початкова стратегія охоплює перелік рекомендацій, якими доцільно керуватися, створюючи новий інтернет-ресурс, адаптивна – спрямована на клієнтів, у яких ресурс уже працює. Описано особливості методу прийняття рішень – дерева рішень, що використовується у проєктованій системі для формування рекомендацій. Застосовано апарат алгебри алгоритмів для синтезу моделей, що демонструють основні етапи популяризації комерційних інтернет-ресурсів за технологією Mobile Friendly. Результатом дослідження став розроблений програмний продукт, який працює у демонстраційному режимі та у якому реалізовано вказані стратегії популяризації відповідно до Mobile First.
The study showed that at the present stage of development of information technology, portable devices account for more than half of all Internet traffic, and its consideration is mandatory in the process of promoting commercial Internet resources. Given that the authors have analyzed the main approaches to promotion in the article and showed that an important aspect of promotion is to support Mobile First technology. During the study, the mechanisms of operation of well-known search engines were analyzed and the emphasis was placed on the operation of the Google system, which is the most common in Ukraine. The analysis of the commercial segment showed that the need to create a mobile version is determined by the following three factors: search delivery, loyalty and conversion. Further work was aimed at identifying and researching the parameters that most influence the process of ranking the mobile version of the resource. The speed of the Internet resource; size and design of pages; quantity and quality of backlinks; dynamic display of content is defined and mathematically described among them, in accordance with Mobile First. Two strategies for the promotion of commercial Internet resources using Mobile First technology have been developed. The initial strategy includes a list of recommendations that should be applied in the process of creating a new Internet resource, adaptive – aimed at customers who already have a working resource. The peculiarities of the decision-making method – the decision tree used in the designed system in the process of forming recommendations are described. The apparatus of algorithms algebra for synthesis of the models demonstrating the basic stages of popularization of commercial Internet resources according to Mobile Friendly technology is applied. The development of a software product that works in demo mode, which implements these promotion strategies in accordance with Mobile First has become the result of the study.

Description

Keywords

інтернет-ресурс, пошукове просування, Mobile First, зворотні посилання, швидкість завантаження, алгебра алгоритмів, Internet resource, search engine promotion, Mobile First, backlinks, download speed, algebra of algorithms

Citation

Басюк Т. Інформаційні технології підвищення популяризації комерційних інтернет-ресурсів / Тарас Басюк, Андрій Василюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. — № 11. — С. 1–12.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By