Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. – 2022. – Випуск 11

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59480

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Інформаційні системи та мережі» є правонаступником збірника наукових праць «Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі, який започатковано у 1997 р.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі / Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний редактор В. В. Пасічник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. – № 11. – 188 с.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі

Зміст


1
13
23
30
39
56
87
103
110
127
145
173
187

Content


1
13
23
30
39
56
87
103
110
127
145
173
187

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Процеси та складові елементи аналізу великих даних у системах дистанційного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Пришляк, Андрій; Кунанець, Наталія Едуардівна; Пасічник, Володимир Володимирович; Pryshiak, A.; Kunanets, N.; Pasichnyk, V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано вплив пандемії на освітні процеси в Україні. Розглянуто проблеми, які спостерігаються під час дистанційного навчання, позитивні та негативні фактори онлайн-освіти. Висвітлено чинники, які можуть призвести до конфліктних ситуацій в освітньому процесі та ускладнювати збирання й аналіз інформації. Запропоновано використовувати методи машинного навчання для аналізу великих даних у системах дистанційного навчання. Розглянуто метод аналізу головних компонент для зменшення розмірності обсягу вибірки та описано основні кроки, які потрібно виконати задля спрощення. Можливість аналізу забезпечується коректним функціонуванням системи дистанційного навчання, регламентованої ЗВО, взаємодією із усіма учасниками навчального процесу, а також своєчасним виконанням обов’язків, покладених на них.