Вісник Національного університету “Львівська політехніка”: журналістика. – 2023. – Випуск 2 (6)

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/61499

Науковий журнал

Є правонаступником збірника наукових праць «Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: «Журналістські науки», який започатковано у 2017 р. Відповідно до Наказу Міністерства освіти та науки України № 1017 від 27.09.2021р. "Вісник Національного університету "Львівська політехніка": журналістика" включено до Переліку наукових фахових видань України (категорія "Б"). Галузь науки: соціальні комунікації, спеціальність 61 (журналістика). Виходить двічі на рік з 2021 року.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: журналістика : науковий журнал. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. – Випуск 2 (6). – 108 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”: журналістика

Зміст


1
8
15
23
33
39
47
55
66
73
81
89
96
103
105

Content


1
8
15
23
33
39
47
55
66
73
81
89
96
103
105

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Стан медіаринку України у 2022 році на тлі функціонування світового медіабізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Гоцур, Оксана; Hotsur, Oksana; Національний університет “Львівська політехніка”
    Здійснено аналіз функціонування та розвитку українського медіаринку у 2022 році у контексті світового медіабізнесу. Важливість дослідження саме цього року зумовлена головно двома чинниками: 1) воєнними подіями в Україні, яка геополітично знаходиться у центрі Європи; 2) тяглістю наслідків пандемії Covid-19. Ці два чинники спричинилися до значних змін у фінансовій, політико-економічній структурі, як світу, так і України. Як наслідок: зміна підходів до функціонування світових медіагігантів (запровадження інновацій і актуалізація пріоритетних напрямків розвитку у медіабізнесі). Наразі найбільшу динаміку розвитку спостерігають у секторі віртуальної реальності та мобільних ігор – експерти PwC прогнозують зростання доходів на 19 % до 2026 року, а вартість медіаіндустрії становитиме майже 3 трлн доларів. На основі оприлюднених аналітичних даних простежено тенденції розвитку світового медіабізнесу у контексті наслідків війни в Україні. Зокрема, з’ясовано, що у 2022 році відбуваються зміни у соціальних мережах, що пов’язано з купівлею Twitter, акцент на потокове передавання, падіння цін на акції провідних медіагігантів (Disney, Fox, CNN Warner Bros.Discovery, Paramount, Comcast, Roku), а також скорочення штатів медіакомпаній, що призводить до значного збільшення безробіття серед сегменту медіапрацівників. Проаналізовано зміни розвитку усіх сегментів українського медіаринку в умовах російсько-української війни: друкованих медіа, телебачення, радіо, реклами та соціальних медіа. Представлено динаміку видання газет та журналів у травні – грудні 2022 року. Показано тенденції на телерадіоринку (контекст роботи радіо і телебачення, вихід нових телеканалів в український медійний телепростір). Виокремлено проблеми ринку реклами, який розвивався головно в діджитал-сфері, що відповідає загальним світовим тенденціям. Також звернено увагу на стан українського медіабізнесу: відхід медіагруп та створення нових.