Архітектура. – 2013. – №757

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21055

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Інституту архітектури Національного університету “Львівська політехніка”, а також архітектурних шкіл інших вищих навчальних закладів . У публікаціях розглянено актуальні проблеми теорії та практики у галузі архітектури, містобудування і дизайну. Для наукових працівників та спеціалістів, які працюють у галузі архітектури.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки, Національний університет "Львівська політехніка. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 757 : Архітектура / відповідальний редактор Б. С. Черкес. – 447 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Пам’ятник як домінанта центральної площі (на прикладі пам`ятника Адаму Міцкевичу у Львові)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Ковальчук, Х. І.
    Розглянуто основні засади формування та розвитку площі А. Міцкевича (площа Фердинанда, площа Маріацька) у Львові, проаналізовано споруди, з яких вона сформована, та ансамбль площі Міцкевича, який створювався у 1800–1920 рр. і є важливою пам’яткою містобудування і архітектури Львова. Пам ’ятник авторства А. Попеля, виконаний у притаманній львівській архітектурній школі класичній манері, був його дом і нантою приблизно до кінця ХХ ст. Сучасна площа об’єднує різностильові споруди, від неокласицизму до сучасних будівель. The basic principles of the formation and development of A. Mickiewicz square (Ferdinand square, Mariatsky square) in Lviv are reviewed, the analysis of its forming structures was made. The ensemble of Mickiewicz square, which was created during the 1800–1920 and remains an important monument of the city planning a nd architecture nowadays, was analyzed. The monument by A. Popel, created in characteristic for Lviv classical architectural school, was the dominant of the square till the end of the twentieth century. Modern different in styles from the Neoclassical till the beginning of the XX c. buildings of the square were characterized.
  • Thumbnail Image
    Item
    Кольористичні особливості форм сакрального простору в архітектурі українських церков
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Гнідець, Р. Б.
    Розглянено сутність кольору як формоутворювального компонента структури сакрального простору в екстер’єрі та інтер’єрі, що дає можливість вираження площинного і глибинного сприйняття форми та простору. Виникає можливість наблизити до суб’єкта споглядання сакральної ідеї духовного наповнення та вивчення небесного світу як структури цієї просторовості у хра моб удуванні України. To consider the essence of color as a form creation component of structure of sacrality space on the outside or inside that to be given the possibility to express the spaciety and profoundity perceptive the form and the spaciousness. To possibility arise bring nearer to the individual contemplation the sacral notion to be filled spiritual and investigate the heavenly world as a spatial structure in the Ukrainian temple building.