Інформатизація вищого навчального закладу. – 2016. – № 853

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35947

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У віснику відображено результати теоретичних досліджень в галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, компютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та компютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – № 853 : Інформатизація вищого навчального закладу. – 132 с. : іл. – Бібліографія в кінці статей.

Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу

Зміст


1
3
11
18
23
31
39
47
59
66
72
78
84
92
97
103
109
116
122
130

Content


1
3
11
18
23
31
39
47
59
66
72
78
84
92
97
103
109
116
122
130

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання технологій дистанційного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Герасименко, Інна; Herasymenko, Inna; Черкаський державний технологічний університет; Cherkasy State Technological University
    Розглянуто питання захисту даних у системах підтримки дистанційного навчання, різні засоби захисту, такі як апаратні, програмні, захисні перетворення та організаційний захист. Проаналізовано ключові місця, що потребують захисту, та запропоновано можливі варіанти їх захисту, такі як використання капчі під час реєстрації, захист за ІР-адресою та сервісом захисту від копіювання. Апробацію запропонованих засобів захисту проведено на прикладі електронного навчального курсу “Інформаційні технології аналізу систем”, розгорнутого в системі підтримки прийняття рішень на базі Moodle.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування єдиного навчально-інформаційного простору для організаційно та територіально розподілених університетів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Доманецька, Ірина; Красовська, Ганна; Domanetska, Iryna; Krasovska, Hanna; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Taras Shevchenko National University of Kyiv
    На прикладі організаційно та територіально розподіленого навчального закладу висвітлено особливості сучасного етапу інформатизації освіти, відзначено посилення суперечливості між уніфікацією і дивергенцією освіти в організаційно та територіально розподілених навчальних закладах. Запропоновані напрями створення єдиного інформаційно-навчального простору університету, серед яких важлива роль відводиться проведенню досліджень щодо вибору хмарних сервісів та розробленню проекту інтеграції єдиного інформаційно-навчального простору з вибраними хмарними сервісами.