Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Проблеми економіки та управління. – 2019. – Випуск 4

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46599

Науковий журнал

Виходить двічі на рік з 2019 року. Входить до переліку наукових фахових видань з економічних наук, затвердженого МОН України. Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка».

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Проблеми економіки та управління : науковий журнал. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – Випуск 4. – 146 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Проблеми економіки та управління

Зміст


1
8
17
24
34
45
55
68
75
81
89
96
104
112
121
129
135

Content


1
8
17
24
34
45
55
68
75
81
89
96
104
112
121
129
135

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Peculiarities of the corporate culture development and its influence on the labour activity motivation of personnel
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Фаринович, І. В.; Данилків, Х. П.; Гавран, В. Я.; Farynovych, I.; Danylkiv, Kh.; Havran, V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Узагальнено теоретичні уявлення науковців про сутність корпоративної культури. Визначено основні етапи її формування на підприємстві. Обґрунтовано значимість корпоративної культури в управлінській діяльності підприємств. Розглянуто вплив корпоративної культури на мотивацію трудової діяльності персоналу підприємств. Для сучасного суспільства, що розвивається в мінливих умовах, актуальним є пошук дієвих методів управлінського впливу на персонал. Одним із важливих інструментів такого впливу є формування та розвиток корпоративної культури, про що свідчать успіхи компаній різних країн світу, які декларують основні норми, засади та правила корпоративної культури, визнаючи її провідним чинником розвитку та конкурентоспроможності суб’єкта господарювання. Роль чинника корпоративної культури в соціальній системі стає визначальною, коли виникає необхідність формування нової стратегії й моделі бізнесу та побудови на їх основі нової системи цінностей. Незважаючи на досить значну кількість зарубіжних і вітчизняних публікацій, можемо стверджувати, що єдиного погляду на поняття, термінологію й методологію цієї тематики ще не сформовано. Найбільшу складність зумовлює створення практичного інструментарію формування та розвитку корпоративної культури. Визначаючи характер людських взаємодій, корпоративна культура стає необхідною передумовою формування ефективного управління персоналом суб’єкта господарювання. Корпоративна культура як важіль впливу на мотиваційну діяльність працівників заслуговує особливої уваги. Однак її реалізація залежить від усіх суб’єктів корпоративної культури, а саме керівників компанії, HR-менеджера, а також працівників. Основні напрями впливу корпоративної культури на мотивацію трудової діяльності працівників: доброзичлива атмосфера в колективі, підтримка розвитку персоналу (підвищення кваліфікації, стажування, участь у грантах та ін.), відповідальність адміністративного персоналу та працівників за основні цілі розвитку компанії, заохочення працівників через матеріальні та нематеріальні стимули, ініціативність, креативність та новаторство. Підвищення мотивації працівників впливає на зростання продуктивності праці, що своєю чергою підвищує рівень результативності діяльності компанії.