Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24164

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 2. – 278 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Неперервне навчання як інструмент розвитку професійної компетентності сучасного фахівця в Бельгії
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Закаулова, Юлія
    В статье подано определение непрерывного обучения и обозначена его роль в системе профессионального образования Бельгии, проанализирована деятельность организаций и учебных заведений Фландрии и Валлонии, целью которых является обеспечение взрослого населения страны качественным образованием, необходимым для усовершенствования индивидуальной компетентности, обозначены три типа образования взрослых, а также определены основные функции непрерывного образования. The article suggests the definition of ongoing education and determines its role in the system of vocational education in Belgium. It also analyses the activity of social and educational institutions in Flanders and Walloon region that provide adult population of the country with high quality education necessary to perfect individual level of competence. The author highlights three types of adult education and identifies the basic functions of ongoing education.
  • Thumbnail Image
    Item
    Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи у галузі мистецької освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Красовська, Ольга; Міськова, Наталія
    В статье представлен анализ современного состояния проблемы реализации компетентностного подхода к профессиональной подготовке будущих учителей начальной школы в отрасли художественного образования. The article analyses modern state of the problem of realization of competence approach to professional training of future primary schools’ teachers in the sphere of artistic education.