Проблеми української термінології. – 2006. – №559

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48766

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано статті, які розкривають такі тематичні напрями: теоретичні засади термінознавства та лексикографії, термінологія природничих та гуманітарних знань. Для науковців і фахівців різних галузей знань, а також викладачів і студентів навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006. – № 559 : Проблеми української термінології / відповідальний редактор Левко Полюга. – 312 с. : іл.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Зміст


1
3
7
14
18
22
25
32
38
40
44
49
53
57
61
63
67
70
77
80
83
86
91
94
96
100
104
109
113
115
118
121
127
131
135
138
141
149
153
156
161
165
170
176
179
183
187
192
195
198
201
208
212
216
219
222
227
233
237
241
246
252
255
260
265
270
273
278
281
284
288
293
296
299
303
307
308

Content


1
3
7
14
18
22
25
32
38
40
44
49
53
57
61
63
67
70
77
80
83
86
91
94
96
100
104
109
113
115
118
121
127
131
135
138
141
149
153
156
161
165
170
176
179
183
187
192
195
198
201
208
212
216
219
222
227
233
237
241
246
252
255
260
265
270
273
278
281
284
288
293
296
299
303
307
308

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Організація самостійної роботи курсантів щодо засвоєння юридичної лексик
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006-01-31) Зеленська, Олена; Посохова, Анжела; Львівський державний університет внутрішніх справ
    Цілеспрямована організація самостійної роботи курсантів по засвоєнню фахової термінології англійською мовою, що має свої специфічні особливості, дозволяє вивільнити час на практичних заняттях для практики читання, аудіювання та усного мовлення, створити рівні умови праці для кожного курсанта, індивідуалізувати процес навчання, забезпечити міцність засвоєння лексики, а також поглибити не тільки знання курсантів з іноземної мови, але й спеціальності, тому що вони працюють над професійно спрямованою літературою.