Електроенергетичні та електромеханічні системи. – 2018. – №900

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44070

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, співробітників і студентів Національного університету “Львівська політехніка” та інших ВНЗ і організацій України. Для наукових співробітників та інженерів, які спеціалізуються в галузі електро- енергетики і електромеханіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Електроенергетичні та електромеханічні системи : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – № 900. – 96 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Електроенергетичні та електромеханічні системи

Зміст


1
3
10
15
21
28
36
47
52
57
67
72
77
85
94

Content


1
3
10
15
21
28
36
47
52
57
67
72
77
85
94

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання перетворювача частоти ALTIVAR 320 як засобу автоматизації технологічної установки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Місюренко, В. О.; Семенюк, М. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Показано можливість та ефективність застосування перетворювача частоти ATV320 як засобу автоматизації за використання інтегрованого у нього логічного контролера ATV Logic. Наведено приклад практичної реалізації алгоритму керування електроприводом дробарки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив ступеня шунтування магнітного потоку на характеристики асинхронного двигуна з екранованими полюсами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гавдьо, І. Р.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядається вплив ступеня шунтування магнітного потоку на статичні характеристики асинхронного двигуна з екранованими полюсами. Використано математичну модель двигуна, в якій магнітопровід зображено розгалуженою заступною схемою. Статичні характеристики розраховано диференційним гармонічним методом.