Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва. – 2017. – Випуск 2(34)

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41406

Збірник наукових праць Західного геодезичного товариства УТГК

У цьому випуску збірника опубліковано нові результати з розвитку теорії та методів дослідження фігури Землі та зовнішнього гравітаційного поля, а також дослідження у галузі використання GNSS- i GIS-технологій, у галузі інженерної геодезії, картографії, фотограмметрії та кадастру. Для викладачів, наукових співробітників, аспірантів геодезичного профілю, працівників геодезичних та картографічних підприємств і відомств.

Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва : збірник наукових праць Західного геодезичного товариства УТГК / Західне геодезичне товариство Українського товариства геодезії і картографії, Національний університет "Львівська політехніка" ; головний редактор І. С. Тревого. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – Випуск 2 (34). – 138 с. : іл.

Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва : збірник наукових праць

Зміст (том 2 (34))


1
8
13
16
18
20
28
36
41
43
47
51
55
59
72
77
85
88
92
98
102
114
119
132
133
134

Content (Vol. 2 (34))


1
8
13
16
18
20
28
36
41
43
47
51
55
59
72
77
85
88
92
98
102
114
119
132
133
134

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    К теории инструментальных методов учета рефракционного удлинения траекторий электромагнитных волн при дальномерных измерениях на приземных трассах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-01) Прокопов, О.; Тревого, І.; Prokopov, A.; Trevoho, I.; Прокопов, А.; Тревого, И.; Национальный научный центр “Институт метрологии”, Харьков; Национальный университет “Львовская политехника”
    Запропоновано інструментальний метод визначення поправки, що враховує рефракційне викривлення траєкторії електромагнітного сигналу віддалеміра під час геодезичних вимірювань на приземних трасах. Метод ґрунтується на інтегральному поданні променевих рівнянь геометричної оптики неоднорідних середовищ і реалізується за допомогою вимірів кутів рефракції та середньоінтегрального показника заломлення повітря на досліджуваній трасі.