Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3169
Browse
Item До питання делімітації функціональної сфери граматичної форми дієслова (на прикладі англійського прогресива)(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Бордюк, Л. В.Розроблено поняття фронтальної сфери мовної одиниці у художньому тексті на прикладі англійського прогресива. Функціональна сфера формується при взаємодії системи і середовища, тобто системних властивостей мовної одиниці та її мовленнєвого оточення. Делімітація функціональної сфери мовної одиниці – це вивчення текстуальних умов її функціонування та аналізу можливостей утворення та організацій тексту. The article deals with the notion of the functional scope of a linguistic unit in a literary text. The criteria for delimiting the functional scope of the English progressive verb forms have been suggested; their the communicative functions on the text level have been analyzed.Item З досвіду організації розмовної практики із студентами-менеджерами на заняттях з курсу Business English(Національний університет "Львівська політехніка", 2000) Бордюк, Л. В.; Кравець, С. Ф.Item Роль етномовного та культурного компонента у курсі ділової англійської мови(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000) Бордюк, Л. В.Item Роль мови та культури у міжнародній бізнес-освіті(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Бордюк, Л. В.Розглянута проблема формування міжкультурної компетенції (cross-cultural competence) студентів у викладанні курсу ділової англійської мови. Міжкультурна компетенція є усвідомленням своєї власної культурної спадщини та розумінням культури іншої країни в доповнення до знання мови. У глобальному ринковому просторі сучасного ділового світу міжкультурна компетенція є важливим фактором успіху в поєднанні з професійною кваліфікацією та знанням відповідної іноземної мови. In the global marketplace of today’s business world cross-cultural competence is extremely valuable along with professional expertise and foreign language/s ability. Cross-cultural competence implies an awareness of one’s own cultural heritage and understanding of the culture of another country in addition to knowledge of the language. The globalization process has a strong impact on conceptual and pragmatic components of Business English and Business Communication university curricula.