Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3184

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Класифікація хмар точок і створення цифрової моделі місцевості в новій версії програми “CREDO 3D СКАН”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-01-22) Грохольський, Д.; Hrakholski, D.; Компанія “CREDO-DIALOGUE”; Company “CREDO-DIALOGUE”
    Висвітлено технології оброблення даних лазерного сканування у програмному продукті “CREDO 3D СКАН”. Основну увагу приділено питанням класифікації хмар точок. Класифікація - важливий етап попередньої підготовки хмари точок, що дає змогу прискорити і частково автоматизувати подальші дії зі створення цифрової моделі місцевості (ЦММ).
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика створення цифрової моделі місцевості центральної частини міста Львова
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-08-21) Четверіков, Б.; Рега, Р.; Chetverikov, B.; Rega, R.; Четвериков, Б.; Рега, Р.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто метод створення цифрової моделі місцевості центральної частини міста Львова, об’єкти якої належать до історико-культурної спадщини українського народу і внесені до реєструЮНЕСКО. ЦММ побудовано засобами програмного пакета Google SkrechUp за допомогою технології “match photo”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування параметрів цифрового аерознімання для інвентаризації земель та модернізації об’єктів залізничного транспорту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Дичко, Л.
    Обґрунтовано доцільність створення чотирьох видів картографічної компоненти для реформування залізничного транспорту (ортофотоплан у масштабі 1:500, цифрова модель місцевості для лінійних об’єктів залізниці, високоточна цифрова модель місцевості для станцій, колій тощо, цифровий план з точністю не нижче за 1:500, придатний для просторового моделювання). Отримано формули для розрахунку масштабів цифрового аерознімання для умов забезпечення точності картографічних матеріалів. Проаналізовано ефективність використання різних типів цифрових аерокамер для виконання таких робіт. Обоснована целесообразность создания четырех видов картографической компоненты для реформирования железнодорожного транспорта (ортофотоплан в маштабе 1:500, цифровая модель местности для линейных объектов, высокоточная цифровая модель местности для станций, колеи, и др., цифровой план с точностью не ниже 1:500, пригодный для пространственного моделирования). Получены формулы для подсчета масштабов цифровой аэросъемки при условии обеспечения необходимой точности картографических материалов. Проанализирована эффективность использования различных типов цифрових аэрокамер для выполнения таких работ. The expediency of creating of four types of cartographical component for railway transport reformation is substantiated (orthophotomap in the scale to be 1 to 500, digital model of locality for railway linear oblects, highly precise digital model of locality for stations, railroads etc., digital plan with the precision not less than 1 to 500, which is suitable for spatial modelling). The formulas for calculation the scales of digital aerial photography for providing the precision of cartographic materials are received. The effectiveness of using different types of digital aerocameras for performing such work is analysed.