Електроенергетичні та електромеханічні системи
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2144
Browse
17 results
Search Results
Item Кафедрі електроприводу і автоматизації промислових установок Національного університету “Львівська політехніка” – 60 років(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Лозинський, О. Ю.; Буртний, В. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Item Система автоматизованого електроприводу з обмеженням прискорення(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Лозинський, О. Ю.; Панченко, Б. Я.; Цяпа, В. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено результати досліджень системи обмеження прискорення екскаваторного електроприводу механізму повороту з використанням затриманого зворотного зв’язку за прискоренням.Item Математичний опис динаміки системи регулювання положення електродів дсп моделлю у просторі станів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Лозинський, О. Ю.; Паранчук, Я. С.; Цяпа, В. Б.; Lozynskyy, O. Yu.; Paranchuk, Ya. S.; Tsyapa, V. B.; Національний університет “Львівська політехніка”Обґрунтовано доцільність математичного опису динаміки системи регулювання положення електродів дугової сталеплавильної печі моделлю у просторі станів. Скла- дено структурну схему системи автоматичного регулювання положення електродів та отримано математичну модель у просторі змінних стану.Item Синтез електроприводів з врахуванням умови простоти налагодження(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Лозинський, О. Ю.; Бойчук, Б. Г.Розроблена методика системного підходу до розв’язання задач структурно-параметричного синтезу з врахуванням простоти експериментального налагодження. Одержані результати дозволили узагальнити на єдиній основі методику синтезу деяких існуючих варіантів електроприводів, а також дали можливість отримати деякі нові рішення. The method of a system approach to solution of the structural-parameter synthesis task is developing, which take into account the simplicity of an experimental adjustment. The obtained results gives possibility to generalize from a common base the method of synthesis of the some existing variant of electric drives and to obtain some new solution.Item Адаптивна стохастична система регулювання струмів дуг дугової сталеплавильної печі(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Лозинський, О. Ю.; Паранчук, Я. С.Запропоновано структуру стохастичної системи регулювання струмів дуг дугової сталеплавильної печі. Наведена методика адаптивної оптимізації швидкодіючого контуру регулювання струмів дуг за критерієм мінімальної середньої квадратичної похибки та алгоритм її реалізації.Item Аналіз моделей дуги і дослідження адекватності процесів у модельованій та реальній ДСП(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Лозинський, О. Ю.; Гудим, В. І.; Костинюк, Л. Д.Розглянуто проблеми експериментальних досліджень процесів, пов’язаних з дугами ДСП. Розроблено математичну модель динамічної дуги ДСП. Адекватність моделі перевірено порівнянням миттєвих значень струмів дуги, отриманих експериментально та методом симулювання, а також за умовою розподілу другої гармоніки струму дуги на стадії розтоплення. Розроблену модель дуги можна використовувати для дослідження режимів ДСП на різних стадіях.Item Про використання передатних функцій з нулями для формування оптимальних перехідних процесів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Лозинський, О. Ю.; Бойчук, Б. Г.Для налаштування систем автоматичного керування на "модульнии оптимум” пропонується застосувати передатні функції з нулями. Виведені формули для визначення їх коефіцієнтів. Наводяться графіки перехідних функцій, які забезпечують вказаний критерій.Item Дослідження режимів розгону тягового електропривода тролейбуса(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Карплюк, Л. Ф.; Лозинський, О. Ю.; Мороз, В. І.; Панченко, Б. Я.На розробленій моделі електромеханічної системи тягового електропривода досліджені процеси пробуксовування під час розгону тролейбуса. Для забезпечення розгону без пробуксовування запропоновано ввести контур регулювання прискорення.Item Розрахунок безвідмовності електромеханічної системи з однократним загальним заміщувальним полегшеним резервуванням(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Лозинський, О. Ю.; Щербовських, С. В.Стаття присвячена синтезу розширеної однорідної Марковської моделі надійності для електромеханічного об'єкта з однократним загальним полегшеним резервуванням. У статті запропоновані моделі відмов складових елементів, які найбільш прийняті для розв'язання поставленої задачі. Проведено аналіз коректності та адекватності отрманих у статті результатів. This paper is devoted to synthesis of extended homogeneous Markov reliability model for electromechanical item with single whole stand by reduced redundancy. In the paper failure component model is suggested that the most proper for this problem decision. Correctness and adequacy analysis for received model by result comparison with recognized models is given.Item Оптимізація динамічних режимів взаємозалежних електромеханічних систем(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Лозинський, О. Ю.; Паранчук, Я. С.; Лозинський, А. О.Пропонується структура системи оптимального керування електричним режимом дугової сталеплавильної печі (ДСП) за критерієм мінімуму дисперсії струмів дуг, що враховує взаємні впливи між фазами печі. Описано метод синтезу системи керування, в основу якого покладено генетичний алгоритм. Наведено результати математичного моделювання електричних режимів ДСП для традиційної і запропонованої систем керування. The structure of a system of optimal control of an electrical condition of arc steel melting furnace (ASMF) behind the criterion of a minimum of the arcs currents variance , that take into account the cross effect between phases, is proposed. The method of synthesis of a control system, in which basis lays the application of genetic algorithm, is described. The simulation results of an electrical regimes of arc steel melting furnace with traditional and proposed control systems are given.