Теорія і практика будівництва

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Результати експериментальних досліджень балкової залізобетонної прольотної будови моста за етапами реконструкції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Рачкевич, В. С.; Семанів, Л. Я.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Rachkevych, V.; Semaniv, L.; Kvasha, V.; Saliychyk, L.; ПАТ “ДАК “Автомобільні дороги України”, “ДП Івано-Франківський облавтодор”; Служба автомобільних доріг України у Івано-Франківській області; Національний університет “Львівська політехніка”, ГНДЛ-88; Public Company “State Joined-Stock Company “ROADS OF UKRAINE”, Subsidiary Enterprise “Ivano-Frankivsk oblavtodor”; Ivano-Frankivsk Road Service; Lviv Polytechnic National University, GNDL-88
    На мережі державних і місцевих доріг експлуатується значна кількість мостів із збірними або монолітними прольотними будовами малих і середніх прольотів, збудованих за ТП вип. 56. На даний час нормований термін їх експлуатації 25–30 р. перевищений у 2–2,5 рази і вони продовжують експлуатуватись при незадовільних їх експлуатаційних і техніко-економічних показниках. Тому для подальшої нормальної експлуатації вони потребують реконструкції з відновленням нормованих експлуатаційних показників. В даній роботі описана реконструкція одного з таких мостів через р. Прутець Яблунівський на км 218+872 автодороги Мукачеве-Львів. Представлені конструктивні рішення реконструкції, а також аналіз результатів експериментальних досліджень прольотної будови за етапами реконструкції
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження просторової роботи залізобетонної перехресно-ребристої балкової пролітної будови до та після розширення і підсилення накладною плитою
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Рачкевич, В. С.
    Описані конструкція, методика і результати статичних випробувань залізобетонної перехресно-ребристої прольотної будови за ТП вип. 56 до та після реконструкції. Експериментальним зразком для дослідження слугувала залізобетонна балкова перехресно-ребриста пролітна будова з розрахунковим прольотом 21,6 м і габаритом Г-6+2×0,85 м, збудована в 1969 р. за ТП вип. 56. Реконструкція її передбачала розширення габариту до Г-8+2×1,5 м монолітною залізобетонною накладною плитою та підсилення балок найменш затратним способом – включенням плити у спільну роботу з ними з одночасною зміною їх статичної схеми з розрізної на нерозрізну. Метою статичних випробувань було виявлення дійсного напружено-деформованого стану елементів прольотної будови, закономірностей деформування балок, характеру її просторової роботи і розподілу тимчасового навантаження між балками до та після реконструкції. За результатами випробування одержані експериментальні коефіцієнти поперечного розподілу тимчасових навантажень (КПР) та встановлена їх збіжність з розрахованими. The design, methodology and results of the static tests of cross-ribbed reinforced concrete span structure by TP no. 56 before and after the reconstruction are described. Experimental study served as a model for reinforced concrete beam cross-ribbed span structure calculation span of 21.6 m and a clearance Г-6+2×0,85 m, built in 1969 by TP no. 56. The reconstruction included the expansion of its dimensions to the Г-8+2×1,5 m monolithic concrete slab and reinforcement beams least costly way – turning plate in collaboration with them, with simultaneous change of the static circuit with on a continuous split. The aim of the static tests was to identify the actual stress-strained state of span structure, deformation of beams, the nature of its spatial and temporal distribution of the load between the beams before and after reconstruction. According to the results obtained experimental test ratios temporary crossdistribution of loads and installed their convergence with the calculated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження бездіафрагмової прольотної будови моста під час реконструкції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.
    Описано методику і результати статичних випробувань залізобетонної бездіафрагмової прольотної будови до та після реконструкції. Тechnique and results of static tests of reinforced concrete without-diaphragm span structure before and after reconstruction are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розширення плитної нерозрізної збірно-монолітної залізобетонної прольотної будови косого в плані автодорожнього моста
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.
    Описано конструктивно-технологічне рішення реконструкції автодорожнього моста зі збірно-монолітною нерозрізною, косою в плані плитною прольотною будовою, розширеного під час реконструкції монолітною залізобетонною накладною плитою. Подані результати випробувань прольотної будови до та після розширення.The structurally-technological decision of reconstruction of road-transport bridge with precast-monolithic solid axle, slanting in a plan, slabs span structure, widening at a reconstruction the monolithic reinforced-concrete superimposed flag, is described. The results of tests of span structure before and after widening are given.