Теорія і практика будівництва
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113
Browse
Search Results
Item Результати експериментальних досліджень балкової залізобетонної прольотної будови моста за етапами реконструкції(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Рачкевич, В. С.; Семанів, Л. Я.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Rachkevych, V.; Semaniv, L.; Kvasha, V.; Saliychyk, L.; ПАТ “ДАК “Автомобільні дороги України”, “ДП Івано-Франківський облавтодор”; Служба автомобільних доріг України у Івано-Франківській області; Національний університет “Львівська політехніка”, ГНДЛ-88; Public Company “State Joined-Stock Company “ROADS OF UKRAINE”, Subsidiary Enterprise “Ivano-Frankivsk oblavtodor”; Ivano-Frankivsk Road Service; Lviv Polytechnic National University, GNDL-88На мережі державних і місцевих доріг експлуатується значна кількість мостів із збірними або монолітними прольотними будовами малих і середніх прольотів, збудованих за ТП вип. 56. На даний час нормований термін їх експлуатації 25–30 р. перевищений у 2–2,5 рази і вони продовжують експлуатуватись при незадовільних їх експлуатаційних і техніко-економічних показниках. Тому для подальшої нормальної експлуатації вони потребують реконструкції з відновленням нормованих експлуатаційних показників. В даній роботі описана реконструкція одного з таких мостів через р. Прутець Яблунівський на км 218+872 автодороги Мукачеве-Львів. Представлені конструктивні рішення реконструкції, а також аналіз результатів експериментальних досліджень прольотної будови за етапами реконструкціїItem Експлуатаційний стан, реконструкція та результати випробувань реконструйованого автодорожнього шляхопроводу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Горбачевська, А. А.; Кваша, В. Г.; Horbachevska, A.; Kvasha, V.; Національний університет “Львівська політехніка”, ГНДЛ-88; Lviv Polytechnic National University, GNDL-88Мости малих і середніх прольотів будівництва 50–60-років минулого сторіччя з прольотними будовами із збірних залізобетонних балок за типовим проектом ТП вип. 56 зараз не відповідають сучасним експлуатаційним вимогам і потребують реконструкції з доведенням їхніх технічних показників до вимог чинних норм проектування нових мостів. У нашій статті описано конструкцію і технічний стан збудованого в 60-х роках минулого сторіччя моста з прольотними будовами за ТП вип. 56 та конструктивні рішення його реконструкції з розширенням прольотної будови розробленою в ГНДЛ-88 Нац. ун-ту “Львівська політехніка” конструкцією збірно-монолітної накладної плити з одночасним підсиленням балок зміною їх статичної схеми з вільнообпертої на защемлену на опорах. Статичні випробування прольотної будови після реконструкції підтвердили ефективність прийнятих конструктивних рішень та достатню вантажопідйомність реконструйованого моста для сприйняття нормованих тимчасових навантажень А15 і НК-100.