Теорія і практика будівництва

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження деформативності фрагментів монолітного перекриття з трубчастими вставками і суцільного перекриття
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Мельник, І. В.; Сорохтей, В. М.; Приставський, Т. В.; Грушка, Р. І.; Барщик, П. С.
    Подано методику та результати експериментальних досліджень деформативності фрагментів монолітного залізобетонного перекриття: суцільного марки ДФ-1; з поперечним розташуванням вставок марки ДФ-2; з поздовжнім розташуванням вставок марки ДФ-3. Загальні габаритні розміри всіх дослідних зразків були однаковими: довжина 2,05 м, ширина і висота перерізу 355×180 мм. Випробовували дослідні зразки двома зосередженими силами, заміряючи деформації нормальних перерізів у зоні чистого згину, в трьох похилих перерізах між опорами і зосередженими силами та загальні прогини. У нормальних перерізах деформації стиснутого бетону є практично однаковими для всіх трьох дослідних зразків: цільного ДФ-1, з поперечним і поздовжнім розташуванням вставок відповідно ДФ-2 і ДФ-3. Проте деформації арматури дещо відрізняються: вони є меншими для зразка ДФ-1 і найбільшими для зразка ДФ-2. На відміну від нормальних перерізів, деформації похилих перерізів дослідних зразків суттєво відрізняються. Найменші деформації зафіксовані в цільному зразку, порівняно більші в зразку з поздовжнім розташуванням вставок. Проте найінтенсивніше наростали деформації в похилих перерізах зразка ДФ-2 з поперечним розташуванням вставок. Така тенденція спостерігалася у всіх трьох похилих перерізах: біля опор, біля прикладання зосереджених сил F і в проміжних похилих. Деформації нормальних і похилих перерізів дослідних зразків відобразилися на їхніх прогинах, як інтегрувальної величини деформацій. Methods and results of experimental studies deformation of fragments of monolithic reinforced concrete floor are posted: solid brand DF-1; inserts with transverse marks DF-2; mark DF-3 with longitudinal inserts. Overall dimensions of test samples were the same length 2.05 m, width and height section 355x180 mm. Tested prototypes of two concentrated forces, measuring the deformation of the normal sections in the area of pure bending in 3 inclined sections between the supports and lumped forces and deflections general. In normal sections deformation of compressed concrete is almost the same for all 3 prototypes: whole DF-1, with a cross and a longitudinal inserts according DF-2 and DF-3. However deformation fittings slightly differ: they are smaller sample DF-1 and the largest sample DF-2. Unlike normal cross section deformation inclined sections prototypes significantly differ. The slightest deformation recorded with whole-grain sample, compared to the larger sample with a longitudinal inserts. However, the most intensive strain grew in sloping sections sample DF-2 with transverse inserts. At the same time this trend was observed in all 3 inclined sections: near the pillar and at the application of concentrated forces F and in the intermediate inclined sections. Deformation of normal and inclined sections of prototypes reflected in their troughs as integrating values strains.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні дослідження міцності металевих комбінованих шпренгельних систем
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Віхоть, С. І.
    Робота присвячена вдосконаленню методики розрахунку регулювання напружено- деформованого стану металевих шпренгельних статично невизначених комбінованих конструкцій. Під час пошуку раціонального проекту розглядається задача про найменшу масу системи із заданими геометрією осей конструкції і матеріалом стрижнів. Задача розрахунку регулювання напружено-деформованого стану елементів системи зведена до розв’язання конструкції в деформованому стані за допомогою системи рівнянь статики й і-х зусиль. Розроблено методику, алгоритм і програмне забезпечення SNKK для регулювання НДС в елементах металевих шпренгельних статично невизначених комбі- нованих конструкцій з урахуванням раціонального проектування шляхом покрокової зміни їх геометричної схеми, пружних властивостей і зовнішнього навантаження. На основі розробленого алгоритму за допомогою математичного моделювання несучої здатності перерізів шпренгельної металевої СНКК визначено вплив розрахункової схеми, геометричних і механічних характеристик, способу прикладення та величини навантаження на напружено-деформований стан елементів системи. В ході теоретичних досліджень встановлено основні залежності для підбору фізико-механічних характеристик та геометричних параметрів шпренгельних комбінованих статично невизначених конструкцій для досягнення рівномоментного і рівнонапруженого станів. The work is dedicated to improving the methodology of calculation of regulation of the stress-strain state of metal trussing statically indeterminate composite structures. When searching for project management considers the problem of lowest mass systems with given geometry and material designs make rods. Problem calculating the regulation of the stressstrained state of the system is reduced to the solution structures in a deformed state by a system of equations and statics, and those efforts. In the thesis the method, algorithm and software to adjust the SSS SICS elements in metal trussing statically indeterminate composite structures based on sustainable design through incremental changes in their geometric schemes, elastic properties and external loading. Based on the algorithm using mathematical modeling carrying capacity of cross-sections of trussing metal SICS the influence of design scheme, the geometrical and mechanical characteristics, and mode of application of the load on the stress-strain state of the system. During theoretical studies established the basic dependencies for selection of physical and mechanical properties and geometrical parameters trussing combined statically indeterminate structures to achieve exactly moment and equally buse states.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження деформативності залізобетонних балок, підсилених під навантаженням композитною системою Sika Carbodur
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мельник, І. В.; Добрянський, Р. З.; Давидовський, Н. Б.; Крет, В. О.
    Подано результати випробувань навантаження залізобетонних балок, підсилених композитними стрічками Sika Carbodur за різних рівнів попереднього завантаження. The results of load tests of reinforced concrete beams, reinforced composite tapes Sika Carbodur at differentlevels of preloading.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження позацентрово-стиснутих залізобетонних елементів, підсилених за дії навантаження
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2011) Царьов, Є. С.; Бліхарський, З. Я.; Хміль, Р. Є.
    Наведено результати досліджень позацентрово-стиснутих залізобетонних елементів, зокрема підсилених за дії навантаження. На підставі отриманих результатів побудовані графічні залежності. Проведено порівняння експериментальних та теоретичних величин міцності та деформативності. The results of research eccentrically-compressed reinforced-concrete elements reinforced under the effect of the load are presented. Based on these results the graphical dependence is constructed. Comparison of experimental and theoretical values of strength and deformability is conducted.