Теорія і практика будівництва
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113
Browse
7 results
Search Results
Item Міцність залізобетонних балок, підсилених попередньо напруженою арматурою(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Ковальчук, Б. М.; Римар, Я. В.; Бліхарський, З. Я.; Холод, П. Ф.; Kovalchuk, B.; Rymar, Ya.; Blikharskyy, Z.; Kholod, P.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра будівельних конструкцій та мостів, кафедра архітектурних конструкцій; Lviv Polytechnic National University, Department of building construction and bridges, Department of architectural constructionsУ цій статті описано підсилення нормальних перерізів залізобетонних балок попередньо напруженою арматурою під навантаженням. Були випробувані зразки залізобетонних балок завдовжки 2100 мм, завширшки – 100 мм і заввишки 200 мм. Робочою арматурою балки була арматура A500C Ø12 мм. Стиснута і поперечна арматура була класу А240С Ø8 мм. Балки випробовувались на чистий згин. Балки підсилювались за допомогою двох ненапружених або попередньо напружених стержнів арматури A500C Ø12 мм. Випробувано три серії балок: контрольні балки серії ВО, балки підсиленні ненапруженою арматурою та балки підсиленні попередньо напруженою арматурою. Усі балки підсилені при рівні діючого навантаження 0,5 Mu.Item Технічні рішення реконструкції моста із збірними залізобетонними попередньо напруженими прольотними будовами(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Котенко, В. Т.Описані конструктивні рішення наявного моста та варіанти проектних рішень його реконструкції з розширенням мостового полотна монолітною або збірно-моно- літною залізобетонною накладною плитою та підсиленням балок зміною їх статичної схеми з розрізної на багатопрольотну нерозрізну. Наявна прольотна будова залізобетонна, балкова перехресно-ребриста, розрізна за схемою 10×16,8 м з габаритом Г-7+2×0,9 м збудована в 1960–1961 рр. як об’єкт експериментального будівництва з попередньо напружених балок, розроблених в Укрдортранс НДІ (тепер ДерждорНДІ). Реконструкція прольотної будови передбачала її розширення до габариту Г- 10+2×1,0 м (Г-9+2×1,0 м) та підсилення балок на сприйняття нормованих тимчасових навантажень А15 і НК-100. Розглянути два варіанти розширення габариту прольотної будови. Перший – монолітною залізобетонною накладною плитою з одночасним підсиленням балок влаштуванням з обох зовнішніх сторін добетонованих контурних ребер і зміною статичної схеми з розрізної на нерозрізну. Другий варіант передбачав розширення прольотної будови збірно-монолітною накладною плитою з заміною крайніх, найбільш ушкоджених наявних балок новими збірними балками з односторонніми консольними звісами полиці та одночасною зміною статичної схеми залишених балок з розрізної на нерозрізну. The existing bridge designs and variations of design decisions reconstruction of the bridge expansion monolithic or precast-monolithic concrete slab and enhancement bill beams change their static circuit with a split on a continuous are described. The existing span structure reinforced concrete, ribbed beam cross-cutting scheme 10 × 16,8 m clearance Г-7 + 2 × 0,9 m was built in 1960–64 years as a pilot facility construction of prestressed beams by Ukrdortrans NDI (now DerzhdorNDI). Reconstruction span structure included its extension to clearance Г -10 + 2 × 1,0 m (Г -9 + 2 × 1,0 m) and reinforcement bars on the perception of the normative temporal loads A15 and HK-100. Consider two options for expanding dimensions span structure monolithic concrete slab while strengthening beams, arranging on both sides external contour edges and changing from static circuit on a continuous split. The second option involved the extension span structure prefabricated monolithic slab with extreme replacing most existing damaged beams with new sided console racks and simultaneous change of the static scheme of girders substituted on a continuous split.Item Strength and deformabilityof normal cross sections of reinforced concrete beams, reinforced in the tension areawith additional sheet reinforcementwithout the bond(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Kramarchuk, A. P.; Ilnytskyi, B. M.; Volynets, M. E.; Bobalo, T. V.The results of the experimental research of the strength and deformability of normal cross sections of reinforced concrete beams reinforced in tension area with additional sheet reinforcement without the bond.Наведено результати експериментальних досліджень міцності та деформативності нормальних перерізів залізобетонних балок, підсилених у розтягнутій зоні додатковою листовою арматурою без зчеплення.Item Перспективы применения бетонов на напрягающем цементе при изготовлении сталетрубобетонных элементов(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Павлова, И. П.; Бондаренко, В. М.Выполнен анализ особенностей применения напрягающего цемента и бетонов на его основе при изготовлении сталетрубобетонных элементов. Предложено использовать комплексную расширяющуюся добавку при изготовлении напрягающего цемента. Выполнены экспериментальные исследования собственных деформаций напрягающих бетонов на основе цементов с комплексной расширяющейся добавкой в условиях одноосного и объемного упругого ограничения.Analysis of self-stressing cement and concrete application features on concrete filled steel tubes production is viewed. Complex expansive admixture on manufacturing selfstressing cement is proposed. Experiment research of self-stressed concrete on basis of complex expansive admixture residue strains in conditions of uniaxial and biaxial elastic restriction are executed.Item Моделирование воздействия продуктов коррозии арматуры на бетон защитного слоя(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Савицкий, Н. В.; Матюшенко, И. Н.; Шехоркина, С. Е.; Лаухина, Л. М.Подано інформацію про математичну модель для визначення тиску продуктів корозії арматури на бетон захисного шару.The article contains information about the mathematical model for evaluation the reinforcement corrosion products pressure on the concrete cover.Item Визначення несучої здатності монолітної залізобетонної плити з криволінійною підошвою для підсилення фундаментів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Шевчук, Г. П.; Бойко, І. П.Визначено несучу здатність монолітної залізобетонної плити підсилення фундаментів із криволінійною підошвою для різних класів бетону, за різних діаметрів арматури, різних прольотів та змінних товщин як плити, так і розмірів опорних частин у місцях зароблення уштрабах підвальних стін. The bearing capacity of the in-situ concrete slab for the shoring of the foundation with bent surface foot was defined for the different grades of the concrete, different caliber of reinforcement, different bearing distance and tapered thickness of the slab as well as for the various seizes of the bearing part in the places of built-in toothing of the foundation walls.Item Предварительное напряжение арматуры комбинированным способом(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Санникова, О. Г.; Кондратчик, Н. И.Изложена концепция создания железобетонных конструкций из напрягающего бетона с арматурой, предварительно напрягаемой комбинированным способом. Предложена классификация железобетонных конструкций из напрягающего бетона. Сформулированы и экспериментально подтверждены особенности развития процесса расширения при действии растягивающих и сжимающих напряжений, вызванных внешним воздействием. Приведены результаты исследований развития процесса самонапряжения, созданные механическим способом. There is presented the concept of reinforced self-stressing concrete structures with combined prestressed reinforcement. The classification of self-stressing concrete structures is proposed. The features of expansive process development when there are tension and compression stresses are formulated and experimentally confirmed. The results of researches of self-stressing process when reinforcement, that has stresses after mechanical prestressing, limits expansive stresses are given.