Динаміка, міцність та проектування машин і приладів

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2369

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз якості обслуговування пасажирів громадського транспорту м. Львова
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Крупа, В. І.; Вельган, В. І.; Житенко, О. В.; Krupa, V.; Velhan, V.; Zhytenko, O.; Національний університет ‘Львівська політехніка”
    Проаналізовано наукові праці та публікації щодо якості пасажирського обслуговування у громадському транспорті. Визначено основні критерії якості та обрано методологію для оцінювання задоволеності транспортними послугами. Наведено результати анкетування пасажирів тролейбусного маршруту. Запропоновано методи покращення якості транспортного обслуговування у м. Львові.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання комфортності умов руху пішоходів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Житенко, О. В.; Приходько, В. Е.; Zhytenko, O.; Prykhod’ko, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Міська транспортна система не може існувати без інфраструктури для пішоходів. Потреби пішоходів потрібно враховувати під час проектування нових доріг або реконструкції вже існуючих доріг. У багатьох містах України є багато проблем, пов’язаних з тротуарами та іншими елементами пішохідних об'єктів, тому їх необхідно оцінити і переобладнати за потреби. Основою цього дослідження є аналіз та застосування методів оцінювання рівня комфорту пішоходів, які успішно використовуються у світовій практиці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання мікропрофілю дороги у задачах динаміки колісних машин
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Кузьо, І. В.; Залуцький, Ю. В.; Житенко, О. В.
    Запропоновано математичні моделі та програмне забезпечення для моделювання мікропрофілю дороги різних типів. Отримані значення висоти нерівностей мікропрофілю використовуються як вхідний сигнал під час дослідження коливальних процесів у колісних машинах. For modeling various types of road microprofile offered by mathematical models and software. The values of roughness height are used as input in the study of vibrational processes in wheel machines.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження динаміки руху дволанкового автовоза
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кузьо, І. В.; Житенко, О. В.; Зінько, Р. В.
    Досліджено динаміку руху дволанкового автовоза за допомогою математичної моделі, що враховує особливості компонування такого транспортного засобу, пружне закріплення транспортованих вантажів, умови експлуатації та руху. The mathematical model of the motion dynamics of joint arthrous two sections autocart is offered. A model takes into account the features of arrangement of transport vehicle, resilient fixing of the transported loads, condition of exploitation and motion.
  • Thumbnail Image
    Item
    Динаміка коливань і компонування автовоза
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Житенко, О. В.; Крайник, Л. В.
    Розглянуто коливання автовоза у вертикальній площині за усталеного руху. Наведена математична модель дає змогу здійснювати оптимізацію довжини колісної бази як з умов необхідності під розміщення двох легкових автомобілів на нижньому рівні, так і з умов мінімізації коливань та динамічних навантажень. In the article casual vibrations are examined to the autocart in a vertical plane at even motion. Presented a mathematical model allows to conduct optimization of length of the wheeled base both from the terms of necessity under placing of two passenger cars on a lower level and from the terms of minimization of vibrations and dynamic loadings.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив пружних властивостей вантажу на динаміку дволанкового автовозу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Кузьо, І. В.; Житенко, О. В.
    Розроблено математичну модель руху дволанкового автовозу як багатомасової системи з метою дослідження випадкових коливань у вертикальній площині при рівномірному русі, що характеризується заданою функцією мікропрофілю, при цьому основна увага була спрямована на визначення коливань при випадковому збуренні дороги. The mathematical model of motion an autocart is developed as a multimass system with the purpose of research of casual vibrations in a vertical plane at even motion on a road, which is, characterized the set spectral function, here basic attention was directed on determination of vibrations at to casual indigmation.