Динаміка, міцність та проектування машин і приладів

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2369

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Thumbnail Image
    Item
    До визначення затримок автобусів на маршрутах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Форнальчик, Є. Ю.; Кузьо, І. В.; Гілевич, В. В.; Fornalchyk, Ye.; Kuzio, I.; Hilevych, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Аналізом розподілу тривалості рейсів автобусів на міських маршрутах встановлено відхилення від графіків руху, вказаних у паспортах маршрутів. Запропоновано затримки на маршрутах (на прикладі проїзду регульованих перехресть) визначати, на відміну від загальноприйнятих підходів, окремо для міжпікових та пікових періодів їх роботи, що дасть змогу адекватніше розробляти графіки руху.
  • Thumbnail Image
    Item
    Forecasting of the traffic intervals between vehicles using software R
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Ковалишин, В. В.; Kovalyshyn, V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Спрогнозовано часові ряди інтервалів руху між транспортними засобами на головній вулиці за різних умов руху протягом одного тижня і визначено інтервали між транспортними засобами на майбутнє із застосуванням сучасного програмного продукту R.
  • Thumbnail Image
    Item
    Математична формалізація функції тяжіння працівників містоутворювальних підприємств у проектах транспортних систем міст
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Давідіч, Ю. О.; Чумаченко, І. В.; Галкін, А. С.; Давідіч, Н. В.; Куш, Є. І.; Davidich, Yu.; Chumachenko, I.; Halkin, A.; Davidich, N.; Kush, Ye.; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
    Розглянуто питання управління транспортними та пасажирськими потоками в проектах транспортних систем міст. Обґрунтовано чинники, які впливають на імовірність вибору мешканцями міст районів призначення під час трудових пересувань. Наведено математичну формалізацію функції тяжіння працівників містоутворювальних підприємств міст.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка рівня викидів СО2 автомобілями на магістральних вулицях міста Львова
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Бойків, М. В.; Аліксійчук, Л. С.; Bojkiv, M.; Aliksiichuk, L.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено рівень викидів CO2 автомобілями на магістральних вулицях міста Львова залежно від розташування досліджуваної ділянки вулично-дорожньої мережі та інтенсивності руху на ній. Встановлено, що під час руху в транспортному потоці на підходах до перехресть, де спостерігаються черги автомобілів, рівень загазованості зростає і перевищує граничнодопустиму норму.
  • Thumbnail Image
    Item
    Доцільність використання виділеної смуги руху для міських автобусних маршрутів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Вакуленко, К. Є.; Лежнева, О. І.; Соколова, Н. А.; Vakulenko, K.; Sokolova, N.; Lezhneva, O.; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
    Розглянуто доцільність та можливість виділення окремої смуги руху для автобусних маршрутів міського пасажирського транспорту та впровадження комбінованого режиму руху, з метою підвищення попиту на транспортні послуги з урахуванням інтересів транспортних підприємств та потреб пасажирів, надійності й безпеки транспортного обслуговування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка показників надійності транспортних систем
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тхорук, Є. І.; Кучер, О. О.; Голотюк, М. В.; Tkhoruk, Y.; Kucher, O.; Holotyuk, M.; Національний університет водного господарства та природокористування
    Розглянуто надійність транспортної системи як сукупності множини підсистем. Сформовано вирази ймовірностей знаходження транспортної системи у працездатному стані та у стані відмови залежно від станів її підсистем. Визначено коефіцієнт готовності транспортної системи як функцію від коефіцієнтів готовності окремих підсистем.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив монотонності роботи водія на функціональний стан його організму
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Постранський, Т. М.; Сотнікова, А. О.; Postrans’kyy, T.; Sotnikova, A.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Наведено основні показники, які впливають на функціональний стан водія. Проаналізовано поняття “монотонність” і як впливає на організм оператора транспортного процесу роботи в умовах монотонності та одноманітності. Вивчено наявні результати досліджень цього питання. Відповідно до даних, отриманих на основі досліджень, встановлено залежність функціонального стану водія від дорожніх умов.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система обмежень на параметри перевезень пасажирів громадським транспортом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Понкратов, Д. П.; Доля, К. В.; Ponkratov, D.; Dolya, K.; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
    Викладено новий підхід до формування системи обмежень на параметри перевезень пасажирів громадським транспортом. Розглянуто такі показники перевізного процесу: довжина маршруту, характеристики пасажиропотоку, тривалість маршрутного інтервалу та коефіцієнт використання пасажиромісткості.
  • Thumbnail Image
    Item
    Алгоритм оптимізації транспртних циклів міжміських вантажних перевезень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Оліскевич, М. С.; Oliskevych, M.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто задачу оптимізації транспортних циклів міжміських велико-гуртових перевезень вантажів, які складаються з декількох поїздок. Запропоновано часову модель у вигляді графу станів транспортної системи, а також алгоритм її впорядкування. Описано можливість пошуку взаємно скоординованих маршрутів довільної кількості транспотних засобів і досягнення мінімального їх простоювання при повному виключенні марних пробігів. Показано, що алгоритм дає гарантований точний розв’язок оптимізаційної задачі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поведінка водія за кермом на регульованих перехрестях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Жук, М. М.; Ковалишин, В. В.; Цір, Р. М.; Zhuk, M.; Kovalyshyn, V.; Tsir, R.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено реакцію водіїв на дозвільний сигнал світлофорів різних типів. Встановлено, що поведінка водіїв на регульованих перехрестях залежить від типу світлофора. Світлофори з відліком часу спричинюють ранній початок руху автомобілів.