Computational Problems of Electrical Engineering
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12128
Науково-технічний журнал
Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка». Виходить двічі на рік з 2011 року.
Browse
2 results
Search Results
Item Switched reluctance motor for the wheel drive of an invalid chair(Lviv Politechnic Publishing House, 2018-02-01) Ткачук, Василь; Біляковський, Ігор; Каша, Лідія; Tkachuk, Vasyl; Bilyakovskyy, Ihor; Kasha, Lidiya; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто конструкції електромеханічного перетворювача вентильного реактивного двигуна та схему транзисторного комутатора з послідовним буфером енергії. Електромеханічний перетворювач з псевдо-U-подібними елементами осердя статора вирізняється раціональною магнітною системою, а застосовані схемні рішення електронного комутатора вентильного реактивного двигуна дають змогу підвищити енергетичні показники. Описано автоматизовану систему проектування вентильних реактивних двигунів та наведено результати проектування з її допомогою вентильного двигуна для приводу колеса інвалідного візка. Дослідження механічних та робочих характе- ристик розробленого двигуна проведено за допомогою автоматизованої системи дослідження вентильних реактивних двигунів з послідовним буфером енергії. Результати чисельного дослідження електро- механічних процесів в електроприводі мотор-коліс візка підтверджені експериментальними дослід- женнями і свідчать про адекватність запропонованих математичних моделей та доцільність використання розробленого двигуна для приводу колеса інвалідного візка.Item Switched reluctance motor for a surface lift drive(Lviv Politechnic Publishing House, 2017-02-19) Ткачук, Василь; Біляковський, Ігор; Каша, Лідія; Tkachuk, Vasyl; Bilyakovskyy, Ihor; Kasha, Lidiya; Lviv Polytechnic National UniversityПодано основні формули методики розрахунку вентильних двигунів з пасивним ротором та з ємнісними накопичувачами енергії, які надалі планується використо- вувати у приводах канатного витягу. Закцентовано увагу на особливостях розрахунку базових величин, які в подальшому утворюють основу математичної моделі проектування, що реалізована програмно та за допомогою якої спроектований двигун для приводу бугельного витягу. Такий двигун за механічною та регулювальними характеристиками може успішно конкурувати з тяговими колекторними двигунами, що використовуються у таких приводах, за умов вищої надійності і меншого об’єму активної частини. В основу проектного розрахунку покла- денo рекомендації, які ґрунтуються на особливостях конструкції та на теорії електромагнітного перетворення енергії у таких електромеханічних перетворювачах енергії. Результати досліджень свідчать про можливість використання спроектованого двигуна в електроприводі бугельного канатного витягу.