Computational Problems of Electrical Engineering
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12128
Науково-технічний журнал
Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка». Виходить двічі на рік з 2011 року.
Browse
Search Results
Item Development of strategies for reducing traction energy consumption by electric rolling stock(Lviv Politechnic Publishing House, 2019-02-26) Яцько, Сергій; Ващенко, Ярослав; Сидоренко, Анатолій; Yatsko, Serhiy; Vashchenko, Yaroslav; Sydorenko, Anatoliy; Ukrainian State University of Railway TransportУ статті розглянуто захід підвищення енергоефективності перебігу режиму тягового енергоспоживання під час роботи не автономного електричного рухомого складу обладнаним бортовим накопичувачем енергії. Ідея полягає у використанні бортового накопичувача енергії електричного гальмування як додаткового джерела живлення тягового електроприводу в процесі розгону транспортного засобу та в узгодженні його роботи з системою енергопостачання. Це дає змогу не тільки забезпечити незалежність процесів електроспоживання і відновлення кінетичної енергії тяговим рухомим складом, але й знизити втрати в елементах систем тягового і зовнішнього електропостачання. Для підтвердження ефективності запропонованого заходу проведено імітаційне моделювання роботи поїзду метро з асинхронним тяговим електроприводом у поєднанні із запропонованою системою. Отримані результати, у конкретному випадку, продемонстрували скорочення втрат енергії в елементах системи тягового електропостачання під час розгону електропоїзда на 45 % порівняно з втратами при використанні штатної системи тягового електроприводу. З акцентовано увагу на факторах, та їхньому характері, котрі суттєво впливають на протікання режимів тяги та електричного гальмування.