Computational Problems of Electrical Engineering
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12128
Науково-технічний журнал
Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка». Виходить двічі на рік з 2011 року.
Browse
2 results
Search Results
Item Indirect determination of energy data and output power of an induction motor(Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2014) Zagirnyak, Mykhaylo; Kalinov, Andrii; Kostenko, Anna; Nesterov, IgorA method for indirect determination of energy data and output power on the shaft of an induction motor (IM) is presented. It is demonstrated that the application of the proposed method makes it possible to estimate power efficiency of IM operation without its withdrawal from the manufacturing process with minimum information about electric drive (ED) parameters and under the conditions of the impossibility of using power equipment for the creation of special operating conditions and testing actions. The possibility of the calculation of IM output power both under static and dynamic conditions on the basis of the motor constant losses determined for an idle mode without their division into core losses and losses in mechanical assemblies is substantiated. Experimental research has proved the efficiency and sufficient accuracy of the proposed method for the calculation of IM output power. Представлено метод непрямого визначення енергетичних показників та потужності на валу асинхронного двигуна (АД). Показано, що застосування цього методу дає змогу оцінити енергетичну ефективність роботи АД без вилучення його із технологічного процесу за мінімальної можливої інформації про параметри електроприводу (ЕП) і в умовах практичної неможливості використання силового обладнання для створення спеціальних режимів роботи і тестових впливів. Обгрунтовано можливість розрахунку потужності на валу АД як в статичних, так і в динамічних режимах, на базі постійних втрат двигуна, що визначаються у режимі холостого ходу, без їх поділу на втрати в сталі і втрати в механічних вузлах. Експериментальні дослідження довели точність і ефективність запропонованого методу при розрахунку потужності на валу АД.Item Technical losses of the recuperated electric energy in a DC traction power supply system(Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2013) Nikitenko, AnatoliyThe efficiency of the recuperative braking of DC electric rolling stock is analyzed in the article. The monitoring of voltages and currents is done for EPL2T trains and VL8 locomotives in the traction and recuperative braking modes. Basic, additional and total technical losses of the recuperated energy are calculated for a DC traction power system. The statistical and theoretical distributions of the RMS current, the additional and total losses are drawn, and their basic probabilistic coefficients are calculated. Проаналізовано ефективність застосування рекуперативного гальмування електрорухомим складом постійного струму. Моніторинг напруг та струмів виконано для електропоїздів ЕПЛ2Т та електровозів ВЛ8. Розраховано основні, додаткові та повні технологічні втрати енергії рекуперації в тяговій мережі постійного струму. Побудовано статистичні та теоретичні розподіли діючого струму. Побудовано статистичні та теоретичні розподіли діючого струму, додаткових та повних втрат енергії рекуперації, а також розраховано основні імовірнісні показники.