Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
Item Price sensitivity of polish buyers of durable goods(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Bondos, I.Наведено сутність цінової чутливості, емпіричні дані якої стосуються трьох типів товарів тривалого користування, автор використала модифікацію методу PSM (ціна – чутливість – вимірюваність). Мета статті полягає у виявленні змін у прийнятному ціновому діапазоні і оптимальний рівень цін залежно від змін у характеристиках товарів тривалого користування. Реалізація такої мети дослідження зводиться до того, щоб знайти відповідь на запитання: за які елементи пропозиції споживачі готові платити більше? Питання про чутливість цін на ринку товарів тривалого користування є надзвичайно важливим, тому що польські споживачі все ще перебувають на ранній стадії досягнення середнього рівня доходів для Європейського Союзу, членом якого Польща стала з 2004 року. Купівля товарів тривалого користування пов'язана з доволі значними витратами для покупців, оскільки для польських споживачів характерні тенденції менш вартісної оренди, обміну побутовою електронікою та/або побутовою технікою. The paper presents the essence of price sensitivity, empirical data refer to three types of durable goods, the author has applied a modification of PSM method (Price Sensitivity Meter). The aim of the article is to identify changes in acceptable price range and an optimum price level depending on changes in the characteristics of durables goods. Implementation of such a research goal comes down to find the answer to the question: For which elements of the offer, consumers are willing to pay more? The issue of price sensitivity on durable goods market is extremely important because Polish consumers are still at an early stage of achieving the average income level for the European Union, which Poland has been a member since 2004. Purchase of durable products is connected with quite significant expense for buyers, and it is worth nothing that among Polish consumers trend of renting or bartering consumer electronics or/and household equipment has not yet been widely adopted.