Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
Item Marketing the investment potential of the city. Case of Lublin, Poland(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Раганович, К.; Склодовська, М.; Raganowicz, K.; Sklodowska, M.; Університет ім. Кюрі-Склодовської (Республіка Польща, Люблін); Curie UniversityСьогодні в усьому світі міста конкурують, щоб залучити інвесторів. Ці заходи є об’єктом міського маркетингу та, особливо, інвестиційного маркетингу. Існує необхід- ність підвести підсумки інвестиційної маркетингової діяльності міста в перспективі теорії міського маркетингу. Маркетингова діяльність Любліна є прикладом ефектив- ного і добре спланованого інвестиційного маркетингу. Він оснований на стратегії розвитку, корпоративної ідентичності і поєднує в собі оффлайн- і онлайн-маркетингові інструменти.