Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
4 results
Search Results
Item Управління брендами у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Ковінько, О. М.; Ковальчук, С. В.; Шевченко, Н. О.; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Хмельницький національний університетРозглянуто завдання, цілі ефективного управління брендом, визначено роль бренд-менеджменту у маркетинговому управлінні. Запропоновано етапи розробки та управління брендом у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено порівняння визначення “бренд”, подане різними фахівцями в сфері бренд- менеджменту. Обґрунтовано теоретичні аспекти формування ефективного бренду та його місце в стратегічному розвитку підприємства з врахуванням сучасних особ- ливостей введення бізнесу. Визначено етапи процесу розробки та управління брендом. Проаналізовано основні світові методики розробки ефективного бренду як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємств.Item Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ковальчук, С. В.Статтю присвячено поглибленню теоретико-методичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо створення концепції маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Сформовано та обґрунтовано авторський підхід до інноваційного розвитку підприємства як складової загальної концепції розвитку. Сформульовано та обґрунтовано застосування основних категорій та принципів реалізації механізму оцінювання маркетингової стратегії підприємства. Сформовано концепцію маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Article is devoted to the research of theoretical-methodological principles and development of practical recommendations in relation to the evaluation of marketing strategy of industrial enterprises by forming of mechanism of its complex evaluation. The author’s approach to innovative development of an enterprise as a particle of general development concept is developed and grounded. Application of basic categories and principles of realization of mechanism of evaluation of marketing strategy of enterprise are formulated and grounded The concept of marketing strategies of innovation development of industrial enterprises is formed.Item Оцінювання економічної стратегії промислових підприємств у ринковому середовищі(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ковальчук, С. В.Проаналізовано недоліки і перспективи розвитку туристично-рекреаційної сфери та розглянуто шляхи вирішення проблем удосконалення управління туристично-рекреаційною сферою. Розглядаються логістичні підходи, фінансові механізми та інформаційні технології у туризмі. Цей підхід дасть змогу підвищити розвиток та прибутковість туристично-рекреаційної сфери. In tins article the lacks and prospects of development tourism-recreation orb are analyzed and the ways of the decision of problems of improvement of management of development tourism-recreation orb are considered. The logistic methods, financial mechanism and information technology in tourism are considered. This approach provides development and profitability tourism-recreation orb.Item Практичні аспекти використання геомаркетингової концепції у створені логістичного центру(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Ковальчук, С. В.Теоретично узагальнено та обґрунтовано практичні засади організації логістичного центру. Визначено роль інтеграції маркетингових та логіcтичних концепцій та їх стратегічне значення в господарській діяльності; досліджено процеси проектування та побудови дистрибутивних мереж, логістичний розподіл всередині даної мережі; проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку ринку логістичних центрів України, особливості їх створення та класифікації; визначено практичне значення використання засад геомаркетингу при побудові логістичного терміналу; запропоновано комплекс заходів і методів для проектування та впровадження в життя ефективної моделі побудови та роботи логістичного центру. By the purpose of research which was conducted and vikladene in this floor is in theory to generalize and ground practical principles of organization of logistic center. Achievement of the put purpose stipulated raising and decision of such scientific and practical tasks: to define the role of integration of marketing and logistic conceptions and them strategic value in economic activity; to investigate planning and construction of distributive networks, logistic distributing, into this network;äîñë³äèòè but to analyse the modern state and prospects of market of logistic centers of Ukraine development, features of their creation and classification; to define the practical value of the use of principles of geomarketing at the construction of logistic terminal; to offer the complex of measures and methods for planning and introduction in life of effective model of construction and work of logistic center.