Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
Search Results
Item Управління брендами у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Ковінько, О. М.; Ковальчук, С. В.; Шевченко, Н. О.; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Хмельницький національний університетРозглянуто завдання, цілі ефективного управління брендом, визначено роль бренд-менеджменту у маркетинговому управлінні. Запропоновано етапи розробки та управління брендом у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено порівняння визначення “бренд”, подане різними фахівцями в сфері бренд- менеджменту. Обґрунтовано теоретичні аспекти формування ефективного бренду та його місце в стратегічному розвитку підприємства з врахуванням сучасних особ- ливостей введення бізнесу. Визначено етапи процесу розробки та управління брендом. Проаналізовано основні світові методики розробки ефективного бренду як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємств.