Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
Search Results
Item Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Косар, Н. С.; Гап’як, Т. М.; Федунь, М. Р.; Національний університет “Львівська політехніка”Визначено передумови розвитку концепції екологічного маркетингу в Україні. Встановлено, що її розвиток повністю узгоджується з концепцією маркетингу цінності, у якій основний акцент робиться на орієнтацію на людину та її бажання. Детально проаналізовано такі напрями реалізації концепції екологічного маркетингу, як зменшення викидів у довкілля, розвиток нетрадиційної енергетики, збирання та переробка сміття, екологічно чиста продукція і упаковка, сільський зелений туризм на підставі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду. Подано пропозиції стосовно активізації просування екологічних продуктів в Україні через об’єднання зусиль суб’єктів господарювання та регіональних органів влади та управління.