Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Thumbnail Image
    Item
    Раціоналізація структури капіталу і управління ризиками -ключові фактори зміцнення конкурентних позицій інвестиційних банків
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мних, О. Б.; Фаст, Н. О.; Шаповалов, С. Ю.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто фінансово-економічні та організаційні аспекти діяльності інвестиційних банків, наведено порівняльну статистику обсягів кредитного й інвестиційного портфелів комерційних банків України. Визначено і обґрунтовано зміст фінансового менеджменту банку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікації! Та оцінювання їх ефектів
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мних, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Відображені ключові проблеми розвитку ринку телекомунікації в конкурентному середовищі. Розкривається зміст економетричних моделей, які широко використовують в зарубіжній практиці як важливий інструмент управління маркетингом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання ринкової вартості підприємства: методологічні проблеми
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Мних, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано методичні підходи до оцінки ринкової вартості підприємства Показано переваги та недоліки кожного з методів. Аргументується позиція автора про необхідність застосування принципово нового методологічного підходу щодо оцінки ринкової вартості підприємства, що грунтується на маркетинговому і логістичному забезпеченні. Практичним впровадженням такого підходу можна системно оцінити вартість підприємства та детермінацію факторів , що визначають її динаміку, а також чітке визначення організаційних меж бізнесу та альтернативних варіантів використання майнового та фінансового капіталу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми і перспективи розвитку ринку авіапослуг
    (Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Мних, О. Б.; Балик, У. О.; Гаврилюк, О. Г.; ДУ "Львівська політехніка”
    Розглядаються причини погіршення діяльності авіапідприємств, проблеми державного регулювання та створення умов для розвитку вітчизняних авіапідприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комерційна логістика і ключові проблеми розвитку ринку електролампової продукції
    (Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Мних, О. Б.; Чорнописька, Н. В.; Олешко, Ю. Є.; ДУ “Львівська політехніка”
    Розглядаються особливості розвитку ринку електролампової продукції (на прикладі ВАТ “Іскра”). Запропоновані рекомендації для зміцнення конкурентоспроможності позицій ВАТ “Іскра” на засадах догістичного та маркетингового підходів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Активізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Мних, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто проблеми виходу українських підприємств на закордонні ринки. Визначені основні задачі євромаркетингу і підходи до їх вирішення. The actual problems of entering foreign markets of Ukrainian enterprises are shown in the article. The basis problems of the development of euromarketing and its solving are determined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Економетричні моделі у дослідженні поведінки споживачів
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мних, О. Б.; Костюк, О. С.; Таранський, І. П.
    Розглядаються методичні аспекти вивчення поведінки споживачів на товарному ринку, а також розкривається зміст економетричних моделей, що широко використовуються в зарубіжній практиці як важливий інструмент управління маркетингом. Methodical aspects of costumers’ behaviour study at the market are shown in the article, and the point of econometrics models, that are being widely used in foreign studies as important device of marketing regulation, is examined as well.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мних, О. Б.; Антоненко, О. М.; Недіна, О. І.
    Відображені ключові проблеми розвитку євроринків в конкурентному середовищі. Дається розгорнута характеристика різних типів маркетингових стратегій діяльності фірм в європейському економічному просторі. The key problems of development of euromarkets in competitive environment are reflected the article. The developed characteristic of different types of marketing strategy of activity of firms in the European economic space is given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток споживчого ринку і каналів дистрибуції: узагальнення вітчизняного і зарубіжного досвіду
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мних, О. Б.; Брицький, P. M.; Вознюк, І. П.
    Розглянуто чинники впливу на функціонування та розвиток споживчого ринку в Україні та визначено комплекс заходів щодо вдосконалення системи товаропросування. The factors of influence upon functioning and development of consumption market in Ukraine are examined and arrangements in merchandise distribution improvement are specified.
  • Thumbnail Image
    Item
    Актуальні проблеми формування інтегрованої системи стратегічного управління розвитком підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Мних, О. Б.
    Розглядаються питання управління розвитком підприємств на засадах маркетингу і логістики. Основна увага приділяється проблемі інтегрованого управління підприємством. Відображено вплив основних чинників, що визначають характер структурних змін та динаміку фінансових результатів господарювання. The issue of management of enterprise development on the basis of marketing and logistics is being examined in the given article. The main attention is focused on the problem of ensuring the integral management on the enterprise. The influence of basis factors, that determine structural changes character and dynamics of financial agricultural results, is shown.