Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Експортна стратегія і тренди розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах відкритої економіки України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Мних, О. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто якісні зміни в діловому середовищі українського бізнесу. Проведено економічну інтерпретацію порівняльних трендів макроекономічних показників. Приведені регресійні моделі, що відображають інтенсивність зміни експорту та імпорту. Визначено умови ефективного впровадження експортної стратегії на основі синтезу економічних та поведінкових аспектів в експортній маркетинговій діяльності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Якісні зміни ринкового та інвестиційного середовища вітчизняних підприємств і маркетингові проблеми розвитку їхньої діяльності на внутрішньому і закордонних ринках збуту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Мних, О. Б.
    Охарактеризовано якісні зміни в ринковому середовищі функціонування і розвитку українського бізнесу. Акцентовано увагу на посиленні процесів євроінтеграції, нагромадженні зовнішніх та внутрішніх загроз, що вимагає істотних змін у маркетинговій політиці підприємств та в їхній діяльності на вітчизняних і закордонних ринках збуту. Визначено причини низької ефективності українських компаній на ринках країн ЄС після введення для країни нульового мита для експортних поставок. Доведено необхідність комплексного вирішення маркетингових проблем для покращення ринкових позицій підприємств з врахуванням їх доступності до інвестиційних ресурсів та обмежень з боку фінансових інституцій. The article given characteristic qualitative changes in the market environment, operation and development of Ukrainian business. The attention is focused on strengthening the process of European integration, accumulation of external and internal threats, requiring significant changes in the marketing policy of companies and their activities on domestic and foreign markets. Identified causes of low efficiency of Ukrainian companies in the EU markets after entering the country for zero duties for exports. The necessity of solving complex marketing challenges to improve the market position of companies taking into account the availability of resources for investment and operating restrictions by financial institutions.