Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Механізм започаткування та функціонування туристичного кластера
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Музиченко-Козловська, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено цілі та завдання об’єднання підприємств у туристичний кластер. Доповнено перелік переваг створення туристичного кластера. Проаналізовано умови створення туристичного кластера та критерії відбору учасників такого об’єднання. Запропоновано послідовність процесу формування кластера та вираз для оцінки ефективності його діяльності. Наведено механізм започаткування та функціонування туристичного кластера.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика оцінювання туристичного брендингу дестинацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Музиченко-Козловська, О. В.
    З’ясовано сутність поняття “дестинація”; запропоновано визначення поняття “туристично приваблива територія” як синонім туристичної дестинації; обґрунтовано з маркетингової позиції зміст туристичної дестинації; наведено передумови брендингу дестинацій; пояснено доцільність застосування комплексного підходу до управління та оцінювання туристичного брендингу дестинацій; перелічено передумови позиціонування туристичної дестинації; розроблено методику оцінювання ефективності туристичного брендингу дестинацій на прикладі м. Львова. The essence of the concept of destinations"; proposed definition of "attractive tourist area" as a synonym for tourism destinations; reasonably content with the position of marketing tourism destinations; are prerequisites branding destinations; explained the feasibility of an integrated approach to the management and evaluation of branding tourist destinations; lists the prerequisites for positioning tourist destination; the method of evaluating the effectiveness of branding tourist destinations on the example Lviv.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія просування туристичного бренда країни
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Музиченко-Козловська, О. В.
    З’ясовано місце туристичного бренда у формуванні національного бренда. Визначено складові бренда. Запропоновано алгоритм формування туристичного бренда країни. Проаналізовано наявний туристичний бренд України. Визначено завдання та стратегію туристичного брендингу. Розроблено модель формування стратегії просування туристичного бренда країни та наведено відповідну схему. Детально сформульовано кожен з етапів стратегії просування туристичного бренда країни. Запропоновано показники визначення загального індексу привабливості туристичного бренда країни. The place tourism brand in the formation of a national brand. The composition of the brand. The algorithm of forming brand of tourism country. The existing Ukraine tourist brand. Objectives and strategy of tourism branding. The model of the formation of brand strategy to promote tourism of the country and are an appropriate scheme. Formulated in detail each of the stages of brand strategy to promote tourism of the country. The indexes determine the overall index attractiveness of tourist country brand.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційна логістика в туризмі: сутність поняття, мета і завдання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Музиченко-Козловська, О. В.
    Наведено переваги застосування логістичних підходів в управлінні туристичними підприємствами чи територіями; визначено мету впровадження логістичного інструментарію до управління туристичною діяльністю; сформульовано сутність поняття “логістика”, запропоновано визначення термінів “логістика туризму” та “інформаційна логістика туризму”; з’ясовано мету і завдання логістики туризму на різних рівнях управління, а також функції інформаційної логістики туризму; встановлено ефекти від впровадження і використання логістичних технологій у туристичній індустрії; визначено місце інформаційної логістики в системі управління логістичною системою туристичного підприємства; запропоновано дії для удосконалення системи управління туристичним підприємством. Shows the benefits of logistics management approaches in tourism enterprises or areas; defined pursuing a logistic tools to manage tourism activities; formulated the essence of the concept of “logistics” is proposed definition of “logistics tourism” and “tourism information logistics”; clarified the goals and objectives of logistics tourism at different levels of management and information logistics functions of tourism; set the effects of the introduction and use of logistics technologies in the tourism industry; the position information logistics in the management of logistic system of tourist enterprises; proposed steps to improve travel management company.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток системи державного управління туристичними кластерами
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Музиченко-Козловська, О. В.; Музиченко-Козловський, А. В.
    Проаналізовано особливості державного управління туристичною галуззю. Запропоновано систему державного управління туристичною діяльністю України. Визначено причини повільного створення туристичних кластерів в Україні та запропоновано рекомендації для створення системи державного управління кластерними об’єднаннями. The features of state administration tourist industry are analyzed. The system of state administration of Ukraine tourist activity is offered. Certainly reasons of slow creation of tourist clusters in Ukraine and recommendations are offered for creation of the system of state administration cluster associations.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості маркетингового управління туристичним регіоном
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Музиченко-Козловський, А. В.; Музиченко-Козловська, О. В.
    Визначено предмет та завдання маркетингового управління туристичним регіоном. Застосовано багаторівневу систему маркетингового управління для управління туристичним регіоном. Розглянуто послідовність процесу управління за цілями для підвищення туристичної привабливості регіону.The subject and task of marketing management of tourist region is determined. The multilevel system of marketing management of tourist region is offered. The sequence of process of management behind the purposes for increase of tourist appeal of region is considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Музиченко-Козловська, О. В.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційне забезпечення оцінювання туристичної привабливості території
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Музиченко-Козловська, О. В.
    Обґрунтовано доцільність використання логістичного підходу у туризмі. Запропоновано методико економічного оцінювання туристичної привабливості території, яка передбачає визначення рівня поінформованості та економічної ефективності функціонування туристичних підприємств регіону після здійснення належного рекламування. The necessity of the logistic of the approach in tourism is being proved. The methodology of economic assessments of tourist appeal of territory was proposed. Which anticipates behind which the level of knowledge and economic efficiency of functioning of the tourist enterprises of the region, after sufficient advertising has been made.