Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
3 results
Search Results
Item Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Горбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Аналізується сутність понять “стратегія маркетингу” та “рекламна стратегія”, описано особливості рекламної діяльності у системі маркетингу підприємства.Item Основні проблеми функціонування ПАТ “Укрзалізниця” та рекомендовані шляхи їх вирішення(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Горбаль, Н. І.; Заремба, М. М.; Романишин, С. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто сучасний стан, основні ключові засади функціонування ПАТ “Укр-залізниця”, нововведення організації, які вплинули на стан галузі. Визначено головні проблеми функціонування підприємства, які необхідно кардинально вирішувати. Проаналізовано чинну тарифну систему та її основні недоліки. Рекомендовано застосувати нову тарифну систему, що передбачає відхід від трьох класів поділу тарифів і запровадження універсального тарифу. Проаналізовано специфіку залізничних перевезень у різних країнах, зокрема й в Україні. Запропоновано реалізацію проекту з оновлення транспортного складу “Укрзалізниці” на умовах оперативного лізингу та рекомендовано зміцнювати відносини з європейськими країнами задля залучення інвесторів. Рекомендовано модифікувати законодавчу базу щодо регулювання залізничного транспорту.Item Еволюція та сучасні тенденції маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Горбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Романишин, С. Б.Проаналізовано еволюцію маркетингу, сучасні його тенденції. Серед тенденцій 2012 року виділено: пріоритетність цифрових каналів, децентралізацію соціальних медіа, індивідуалізацію, мобільність, інновативність, пріоритетність споживачів. Наведено результати досліджень практики використання маркетингу в Україні порівняно з країнами з розвиненою ринковою економікою. The role, evolution and modern tendencies of marketing are described. Among the main tendencies of 2012 there were shown: priority of the digital channels, decentralization of the social media, individualization, mobility, innovativeness, customers’ priority. The results of Ukrainian firms marketing practice analysis comparing to those of developed countries are presented.