Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичні засади системного забезпечення організаційно-економічної стійкості підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Якимишин, Лілія Ярославівна; Тернопільський державний технічний університет ім. І. Пулюя
    Розглядаються принципи забезпечення організаційно-економічної стійкості підприємства, зокрема з поглядів появи витрат та збільшення доходів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія закупівель в ідентифікації ланцюга пропозиції
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Якимишин, Лілія Ярославівна; Тернопільський державний технічний університет ім. І. Пулюя
    Досліджено проблему формування стратегії закупівель в теоретичному плані та стосовно практичних рішень. Виявлено умови та наслідки стратегічного підходу до формування політики закупівель. Обгрунтовано порядок формування стратегії закупівель та її вплив на функціонування ланцюга пропозиції Здійснено оцінку стану політики закупівель хлібокомбінатами в Україні та обгрунтовано рекомендації щодо засад інтеграції постачальника з виробником в ланцюгу пропозиції
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Бочко, О. Ю.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обґрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес “купівля-продаж”. Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають “Facebook” та “Твіттер”, що становить більше ніж 80% всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі “купівля-продаж”. Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для “Facebook”, “Твіттер”, “Instagram”, вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження глобального ринку логістичних послуг: світові тенденції та вплив на Україну
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Шандрівська, О. Є.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Досліджено стан глобального ринку логістичних послуг, проаналізовано глобальні витрати на логістику та доходи 3PL-операторів у 2016 р. у регіональному розрізі, стан ринку логістичних послуг країн, які демонструють найвищі темпи зростання, в т.ч. структура ринку 3PL-операторів у США, виявлені чинники розвитку логістичного середовища у країнах з розвинутою економікою та країнах з економікою, що розвивається. Наведено екон омічні показники результатів функціонування ринку логістичних послуг за країнами Євразії. Проведено аналіз основних інноваційних технологій технічного, технологічного та іншого спрямування, які мають найбільший потенціал для підвищення ефективності бізнесу, серед яких є поширення автоматизації та робототехніки, застосування логістичних технологій на основі інтелектуального програмного забезпечення посилення спеціалізації та прибутковості у нішах ринку логістичних послуг.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Якимишин, Лілія Ярославівна; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Ідентифіковано найбільш суттєві потреби споживачів товарів повсякденного попиту, які має задовольняти конкретний ланцюг. Проаналізовано особливості товарів повсякденного попиту, що дало змогу ідентифікувати їх типовий перелік з погляду вітчизняного споживача. Виокремлено дві великі групи товарів повсякденного попиту, які покладено в основу досліджуваного ланцюга поставок: продукти харчування і напої; нехарчові продукти. Виявлено найбільш суттєві характеристики товарів повсякденного попиту з позиції виробника, ринку та інших його учасників. Встановлено наявність серйозних бар’єрів в Україні розвитку ланцюгів поставок, що є стимулом для перегляду підприємствами своїх бізнес-процесів і пошуку шляхів підвищення їх ефективності.