Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування партнерської співпраці як результат інтеграції маркетингових і логістичних дій
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Радзейовська, Г.; Зебруцький, З.; Політехніка Шленська
    Розглянуто вибрані аспекти, які стосуються маркетингу постачання, який показує безпосередній зв’язок логістики постачання з ринком, а також користі, які виникають з партнерської співпраці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження технології маркетингового прогнозування кон’юнктури ринку
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Левицький, В. В.; Луцький державний технічний університет
    Розглянуто основні аспекти прогнозування кон’юнктури ринку, досліджено методи та методику прогнозу ринку та розроблені підходи щодо вдосконалення технології маркетингового прогнозування кон’юнктури.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шумлянська, О. В.; Національльний університет “Львівська політехніка”
    Розглянута проблема місця маркетингових досліджень при складанні та виконанні планів інноваційного розвитку підприємств з соціальним спрямуванням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, А. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    З позицій маркетингу розглядають питання реалізації завдань вищими закладами освіти університетського типу щодо підготовки кадрів, які відповідають вимогам корпоративної культури великих підприємств та їх угруповань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Форми реструктуризації польських промислових підприємств в умовах трансформації господарства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Ліманський, А.; Вища школа маркетингового управління та іноземних мов м. Катовіце
    Проаналізовано форми реструктуризації промислових підприємств в умовах їх трансформації, наведені їхні характеристики. Розглянута тісна взаємозалежність між процесами перетворення господарств і етичними цінностями господарських суб’єктів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Побудова систем менеджменту в умовах трансформації підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кузьмін, О. Є.; Марчук, Л. В.; Рудницька, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Запропоновано підходи до визначення трансформацій підприємств на основі таких категорій, як бізнес-процеси та процес менеджменту. Ці підходи дають змоіу чітко розрізняти в управлінні трансформаціями підприємств різні поняття процесу менеджменту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія безпосередньої інфляційної мети як підстава грошової політики NBP
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Рушковський, Я. М.; Птак, П.; Вища школа маркетингового управління і іноземних мов; GM-FIAT Worldwide Purchasing Poland Sp. z o.o.
    Розглянута ефективність впровадження стратегії реалізації інфляційної мети у безпосередній спосіб як підстава грошової політики.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістика і явище синергії у маркетинговій стратегії на ринку легкових автомобілів
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Клімковська, Р.; Академія економічна
    Розглянуто виявлення взаємозв’язку між маркетингом і логістикою, а також виникнення явища синергії у ланцюгах поставок на ринку легкових автомобілів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Перспективи рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кабса, Ф.; Стороняк-Пальчак, Г.; Вища школа економії і адміністрації
    Розглянуто стан та перспективи розвитку рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління реалізацією інноваційної стратегії підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Чубай, В. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Охарактеризовано особливості управління реалізацією інноваційної стратегії підприємства, визначено напрямки, за якими воно має здійснюватись, та небезпеки, які можуть виникнути під час допущення істотних помилок управлінським персоналом. Наведено перелік заходів, здійснення яких дасть змогу значно підвищити рівень ефективності управління реалізацією інноваційної стратегії підприємства та запропоновано алгоритм усунення негативних відхилень, що виникають у цьому процесі.