Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
12 results
Search Results
Item Формування партнерської співпраці як результат інтеграції маркетингових і логістичних дій(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Радзейовська, Г.; Зебруцький, З.; Політехніка ШленськаРозглянуто вибрані аспекти, які стосуються маркетингу постачання, який показує безпосередній зв’язок логістики постачання з ринком, а також користі, які виникають з партнерської співпраці.Item Дослідження технології маркетингового прогнозування кон’юнктури ринку(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Левицький, В. В.; Луцький державний технічний університетРозглянуто основні аспекти прогнозування кон’юнктури ринку, досліджено методи та методику прогнозу ринку та розроблені підходи щодо вдосконалення технології маркетингового прогнозування кон’юнктури.Item Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шумлянська, О. В.; Національльний університет “Львівська політехніка”Розглянута проблема місця маркетингових досліджень при складанні та виконанні планів інноваційного розвитку підприємств з соціальним спрямуванням.Item Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, А. С.; Національний університет “Львівська політехніка”З позицій маркетингу розглядають питання реалізації завдань вищими закладами освіти університетського типу щодо підготовки кадрів, які відповідають вимогам корпоративної культури великих підприємств та їх угруповань.Item Форми реструктуризації польських промислових підприємств в умовах трансформації господарства(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Ліманський, А.; Вища школа маркетингового управління та іноземних мов м. КатовіцеПроаналізовано форми реструктуризації промислових підприємств в умовах їх трансформації, наведені їхні характеристики. Розглянута тісна взаємозалежність між процесами перетворення господарств і етичними цінностями господарських суб’єктів.Item Побудова систем менеджменту в умовах трансформації підприємств(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кузьмін, О. Є.; Марчук, Л. В.; Рудницька, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Запропоновано підходи до визначення трансформацій підприємств на основі таких категорій, як бізнес-процеси та процес менеджменту. Ці підходи дають змоіу чітко розрізняти в управлінні трансформаціями підприємств різні поняття процесу менеджменту.Item Стратегія безпосередньої інфляційної мети як підстава грошової політики NBP(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Рушковський, Я. М.; Птак, П.; Вища школа маркетингового управління і іноземних мов; GM-FIAT Worldwide Purchasing Poland Sp. z o.o.Розглянута ефективність впровадження стратегії реалізації інфляційної мети у безпосередній спосіб як підстава грошової політики.Item Логістика і явище синергії у маркетинговій стратегії на ринку легкових автомобілів(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Клімковська, Р.; Академія економічнаРозглянуто виявлення взаємозв’язку між маркетингом і логістикою, а також виникнення явища синергії у ланцюгах поставок на ринку легкових автомобілів.Item Перспективи рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Кабса, Ф.; Стороняк-Пальчак, Г.; Вища школа економії і адміністраціїРозглянуто стан та перспективи розвитку рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом.Item Управління реалізацією інноваційної стратегії підприємства(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Чубай, В. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Охарактеризовано особливості управління реалізацією інноваційної стратегії підприємства, визначено напрямки, за якими воно має здійснюватись, та небезпеки, які можуть виникнути під час допущення істотних помилок управлінським персоналом. Наведено перелік заходів, здійснення яких дасть змогу значно підвищити рівень ефективності управління реалізацією інноваційної стратегії підприємства та запропоновано алгоритм усунення негативних відхилень, що виникають у цьому процесі.