Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
3 results
Search Results
Item Податкові наслідки проведення рекламних акцій для підприємств туризму(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Височан, О. С.Наведено систему документального забезпечення рекламної кампанії, яка виконується власними силами підприємства. Визначено податкові наслідки щодо сплати туристичними підприємствами податку на прибуток при здійсненні рекламних акцій. Встановлено базу для оподаткування податком на доходи фізичних осіб при отриманні безкоштовної рекламної продукції та товарів. Описано особливості податкового обліку ПДВ при здійсненні рекламних заходів. The article presents a system of documentary maintenance of the advertising campaign, which is own by the company. Defined tax consequences of the payment of tourist enterprises profit tax when making promotions. Installed base for tax on income of physical persons in obtaining free advertising of products and goods. Implemented the peculiarities of the tax VAT in the course of advertising activities.Item The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipality(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Mroz-Gorgon, B.The essence of the problem in the present market environment is the adjustment of the cultural institution’s offer to modern culture audience – their requirements and tastes. In order to fulfil the difficult task of managing such institutions, the leaders need to constantly follow the missions of these institutions and – at the same time – manage them in a “marketoriented” way and consciously create their image. One of the responses to the present culture consumers’ trends in experiential marketing. Суть проблеми в реальних ринкових умовах полягає у коригуванні пропозиції культурних закладів відповідно до сучасної культурної аудиторії – їхніх вимог і смаків. Для того, щоб виконати важке завдання управління такими установами, лідери повинні постійно стежити за місіями цих установ і управляти ними «ринковим» методом, свідомо створюючи свій імідж. Одна з відповідей на тенденції нинішніх споживачів культури полягає в емпіричному маркетингу.Item Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Мороз, М.Досліджено напрями застосування сайтів соціальних мереж в просуванні продукту і досліджено процеси, які відбуваються під час підготовки і реалізації головної проблеми компанії – формування сприйняття клієнтом торгової марки, залучення нових клієнтів і здійснення повторних закупівель. In the article the directions to use social networking sites to promote products and investigated the processes that take place during the preparation and implementation of the core problem - the perception of the client brand, attract new customers and repeatpurchases of