Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
5 results
Search Results
Item Economic, environmental, marketing and logistic effects of intellectual capital resulting from the implementation of green supply chains(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Мариняк, А.; Maryniak, A.; Познанський університет економіки і бізнесу (Республіка Польща); Poznań unaversity of economics and businessМетою поданого теоретико-пізнавального і аналітичного дослідження є побудова дослідницької моделі для оцінювання кореляції між інтелектуальним капіталом, що бере участь в управлінні ланцюжком поставок і результатами, отриманими у результаті реалізації “зелених” заходів у ланцюзі поставок. У результаті проведених досліджень ми спостерігали зокрема, що вищий рівень людського капіталу пов’язаний з більшою економічною ефективністю. Запропоновано деякі нові напрямки наукових досліджень, що грунтуються на “Ресурсному підході” та “Теорії зацікавлених сторін”.Item CSR influence on modern corporations – examples from Poland(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Кудлак, І.; Огурек, В.; Kudlak, I.; Ogórek, W.; Університет Марії Кюрі-Склодовської в Любліні; Maria Curie-Skłodowska UniversityНаведено концепцію корпоративної соціальної відповідальності на прикладі двох компаній, присутніх на польському ринку – Міленіум Банк і Orange Польща. Метою статті є подати стратегію КСВ як спосіб надання пільг для організації і як джерело конкурентної переваги. Наведено переваги і недоліки використання компаніями правил корпоративної соціальної відповідальності.Item Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Косар, Н. С.; Пилипенко, В. М.; Кузьо, Н. Є.Визначена сутність та особливості корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні в умовах змінного середовища функціонування, необхідність використання концепції маркетингу 3.0, орієнтованого на цінності для клієнтів. Висвітлено напрями втілення цієї політики у практику функціонування українських підприємств у виробничій сфері та сфері послуг. Проаналізовано переваги, недоліки та перешкоди у сфері використання корпоративної соціальної відповідальності вітчизняними підприємствами, встановлено перспективи її розвитку. The essence and characteristics of corporate social responsibility in Ukraine in the face of a changing environment operation are determined, the need for companies with marketing concept 3.0 values oriented. The implementation of these policy directions in the practices of Ukrainian enterprises in the manufacturing sector and the service sector are shown. The value of the policy of corporate social responsibility is established, as directed on their employees and on various market actors increases in terms of active development of information technology, which provides a wide and easy access to any information relating to the activities of organizations. The influence of social and economic indicators on the reputation of the company and its financial performance by providing individual brands in the market and in the minds of consumers and customer loyalty products to socially responsible companies. Advantages, disadvantages and obstacles in the area of corporate social responsibility domestic enterprises, the conditions of its active use – proper organizational and informational support. Established perspectives of corporate social responsibility policy in Ukraine.Item Ключові стимули для соціальної відповідальності бізнесу в Азії(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Хмелєцкі, M.Декілька років тому концепція соціальної відповідальності бізнесу не була поширеною в більшості організацій в Азії. Часи змінилися, і нині соціальна відповідальність бізнесу з’явилася в більшості країнах регіону. Метою цієї статті – визначення основних стимулів для соціальної відповідальності бізнесу в Азії. Few years ago the concept of corporate social responsibility was not a household term in most organizations in Asia. Times are changing and now corporate social responsibility has appeared in most countries of the region. The aim of this article is to identify the main CSR drivers in Asia.Item Соціальна відповідальність бізнесу – польська ринкова упередженість(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Яновські, А. М.Подано результати поточного стану наукових досягнень у сфері знань про соціальну відповідальність бізнесу у контексті ринково-орієнтованої організаційної практики у Польщі. Визначена невідповідність між науковим розумінням соціальної відповідальності бізнесу та існуючими інститутами. Подано історію концепції соціально відповідального бізнесу та її май- бутні перспективи відповідно до висновків про подальший розвиток польського ринку. The article consists of the results of a temporary state of corporate social responsibility knowledge scientific achievements in the context of market oriented organizational practice in Poland. The main aim of this paper is to indicate the discord between scientific understanding of the CSR and the institutional one. There is in the article, the history of the CSR conception and its future perspectives according to the conclusions for polish marketing development.