Логістика
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138
Browse
4 results
Search Results
Item Social media as an element in the communication process of brands(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Бучинська, Н.; Buczyńska, Natalia; Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін (Республіка Польща); Maria Curie-Skłodowska UniversityСередовище гіпермедіа виразно змінило сьогодні форму і характер маркетингової комунікації. Нові технології, основані на інформації, створюють і використовують цю інформацію, а також є основою створення характерного елемента сучасного, швидко зростаючого ринку. Ера технологій стала фактором розвитку сучасного маркетингу та його інструментів. Доступ до мережі Інтернет надав багато можливостей пошуку джерел інформації та обміну знаннями між людьми з різних частин світу. Соціальні медіа можуть стати привабливою альтернативою у реалізації комунікаційної стратегії. Ефективність зв’язку залежить від ринкової позиції і переговорної сили сучасних підприємств та їхніх брендів.Item Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Хмелєцкі, M.Протягом кількох останніх років соціальні медіа змінили спосіб здійснення маркетинг. Ціллю статті є представити відношення польських студентів до блогів. Ця стаття представляє результати дослідження, проведеного в місті Лодзь в Польщі. Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present attitudes of Polish students towards blogs. This article presents research findings results carried out in Lodz in Poland.Item The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany(Видавництво Львівської політехніки, 2013) de Pourbaix, P.; Chmielewski, К.This text aims to present the general characteristics of the Internet and social media in Poland and Germany, taking into account the group of young consumers. Background to this observation are the characteristic of young consumers, in particular their role in the market. The purpose of the authors is also to show the role played by the Internet and social media in the market of young consumers. Представлено загальну характеристику Інтернету та соціальних мереж у Польщі та Німеччині з урахуванням групи молодих споживачів. Вихідними даними для цього дослідження є особливості молодих споживачів, зокрема їх роль на ринку. Показана роль Інтернету та соціальних мереж на ринку молодих споживачів.Item Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кузяк, М.Проаналізовано визначення змісту поняття “соціальні медіа”, із застосуванням критеріїв наявності суспільної складової та широти охоплення виокремлено головні категорії соціальних медіа. Агрегуючи різні підходи, які використовують для оцінювання засобів масової комунікації, сформовано систему показників для комплексного вимірювання соціальних медіа. The analysis of determinations of maintenance of concept “social medias” is carried out in the article, on the basis of criteria of presence of public constituent and breadth of scope the main categories of social medias are distinguished. Aggregating different approaches which exist to the evaluation of mass communication facilities, a complex system of indexes for the evaluation of social medias is offered.