Логістика

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Смалей, О.; Smalej, O.; Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін (Республіка Польща); Maria Curie-Sklodowska University
    Предметом статті є способи прийняття рішень про купівлю молодими людьми. Аналітична інформація ґрунтується на анкетному опитуванні із використанням методу випадкової вибірки. Дослідження порівнює дві групи покупців: з покоління Z та з покоління Y. Дослідження показало існування відмінностей поміж групами у чотирьох з десяти величинах аналізованих споживацьких рішень.
  • Thumbnail Image
    Item
    Smart shopping as consumer orientation and its selected correlates – empirical investigation
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Mącik, R.; Nalewajek, М.
    Paper presents analysis of selected correlates of smart shopping attitude among young consumers. Smart shopping has been characterized with identification of its sub-dimensions on the base of own survey data. Explanatory variables used to explain intensity of smart shopping attitude and behavior were gender, own income and set of consumer decision-making styles with second-order shopping orientations derived from them. Наведено аналіз вибраних особливостей настанови на розумний шопінг серед молодих споживачів. Розумний шопінг охарактеризований з ідентифікацією його часткових вимірів на основі даних власного дослідження. Для відображення інтенсивності настанови на розумний шопінг і поведінку враховувалися такі змінні, як власний дохід і набір стилів прийняття рішень споживачів та похідні від цього орієнтації під час здійснення покупок.
  • Thumbnail Image
    Item
    The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) de Pourbaix, P.; Chmielewski, К.
    This text aims to present the general characteristics of the Internet and social media in Poland and Germany, taking into account the group of young consumers. Background to this observation are the characteristic of young consumers, in particular their role in the market. The purpose of the authors is also to show the role played by the Internet and social media in the market of young consumers. Представлено загальну характеристику Інтернету та соціальних мереж у Польщі та Німеччині з урахуванням групи молодих споживачів. Вихідними даними для цього дослідження є особливості молодих споживачів, зокрема їх роль на ринку. Показана роль Інтернету та соціальних мереж на ринку молодих споживачів.