Філософські науки
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2132
Browse
2 results
Search Results
Item Незалежна етика Т. Котарбіньського у світлі християнського віровчення(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2010) Льовкіна, ОленаПроаналізовано ті положення незалежної від релігії етики Т. Котарбіньського, які спричинили ідеологічну полеміку між ним і представниками католицької релігійної філософії. Окреслено специфіку етичних максим у вченні Т. Котарбіньського, який вважав, що походження моральних правил має розглядатися в історичному й практичному контекстах. Особливу увагу було приділено тим положенням етичного учення Т. Котарбіньського, які піддавалися критиці з боку прихильників християнської етики: її атеїстичній спрямованості, ігноруванні Т. Котарбіньським залежності буття людини від Першопричини (Бога). Those positions of independency of religion ethics of T. Kotarbinski are analysed in the article, which entailed ideological polemic between him and by the representatives of catholic religious philosophy. Outlined the specific of ethics rules in the studies of T. Kotarbinski, who considered that the origin of moral rules must be examined in historical and practical contexts. The special attention was spared that position of ethics studies of T. Kotarbinski, that added criticism from the side of christian ethics admirers: it atheistic orientation, ignoring of T. Kotarbinski dependences of human life on primary Cause (God).Item Екзистенціали людського існування у творчості Бернардо Бертолуччі (у контексті фільму “Останнє танго в Парижі”)(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Бурий, АндрійЗроблено спробу тлумачення образів фільму Бернардо Бертолуччі “Останнє танго в Парижі” – одного з етапних творів 70-х років ХХ ст. – крізь призму філософії екзистенціалізму. Увагу зосереджено на екзистенціалах людського існування, які займають місце традиційних філософських категорій, та їхньому відображенні у творчому пошуку режисера. In the article we have tried to give an interpretation of some characters in Bernardo Bertolucci’s “The Last Tango in Paris” – as one of the outstanding creations of the 70-ties, XX century, - from the view-point of existential philosophy. Consideration is given to the existentials of human being that have taken place of traditional philosophic categories, and their representation in the creative work of this film-director.