Оптимізація виробничих процесів і технологічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2376

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження кутових коливань конструкцій двомасового вібротранспортера-маніпулятора з багатокомпонентними коливаннями
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Врублевський, І. Й.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто декілька конструкцій двомасового вібраційного транспортера-мані- пулятора з багатокомпонентними коливаннями, створених за допомогою твердотільного комп’ютерного моделювання в середовищі системи AutoCAD. Досліджено вплив конструктивних параметрів транспортера на власні частоти кутових коливань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вібраційний двомасовий транспортер-маншулятор з незалежними поздовжніми, поперечними та вертикальними коливаннями
    (Видавництво Державного університету "Львівська політехніка") Врублевський, І. Й.; Державний університет “Львівська політехніка”
    Описано вібраційннй двомасовий трикомпонентний транспортер- маніпулятор з незалежними поздовжніми, поперечними та вертикальними коливаннями. Пружна система вібротранспортера містить чотири пружні елементи, кожен з яких складається з двох решітчастих пружин, що скріплені між собою під прямим кутом. Проведено розрахунок жорсткості пружної системи транспортера.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив співвідношення між динамічним і статичним коефіцієнтами тертя нашвидкість вібротранспортування під час еліптичних коливань
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Врублевський, І. Й.; Національна академія сухопутних військ
    Розглянуто вплив співвідношення динамічного і статичного коефіцієнтів тертя (тертя ковзання та спокою) на безрозмірний коефіцієнт швидкості вібротранспортування під час еліптичних коливань у безвідривних режимах переміщення. Показано, що зі зменшенням відношення коефіцієнта тертя ковзання до коефіцієнта тертя спокою величина коефіцієнта швидкості за оптимальних параметрів горизонтального транспортування зменшується. Зі збільшенням кута нахилу транспортної площини це зменшення стає менш істотним і за граничних кутів підйому фактично зникає. Величина оптимального кута зсуву фаз між компонентами еліптичних коливань зі зменшенням співвідношення динамічного і статичного коефіцієнтів тертя зменшується.