Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-комп’ютерні технології у підготовці майбутніх фахових психологів: потреби і реалії
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Вінтюк, Юрій; Національний університет «Львівська політехніка»
    Зроблено спробу з’ясувати можливості впровадження ІКТ у процес підготовки майбутніх фахових психологів у ВНЗ, потреби освітнього процесу і стан справ щодо вирішення даної проблеми. Розглянуті можливості застосування комп’ютерних технологій у процесі підготовки фахових психологів; вивчені потреби у забезпеченні навчального процесу ІКТ відповідно з чинними вимогами до вищої освіти. З’ясований наявний стан з впровадженням ІКТ у навчальний процес підготовки майбутніх психологів; встановлені чинники, що обумовлюють впровадження ІКТ у процес підготовки фахових психологів. Зроблені висновки з проведеної роботи і намічено перспективи подальших досліджень у даному напрямку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Психолого-педагогічні особливості навчання прививченні дисциплін з комп’ютерним забезпеченням
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Вінтюк, Юрій
    Розглянуті психолого-педагогічні особливості навчального процесу з застосуванням ІКТ, в умовах сучасної вищої школи. Здійснений огляд літературних джерел на дану тему, у результаті з’ясовані як переваги, так і недоліки навчального процесу використання сучасних інформаційних і мультимедійних технологій. Наведені результати власного дослідження особливостей навчання із застосуванням ІКТ. Psychological and pedagogical peculiarities of the educational process with the use of ICT in modern higher education are considered. An overview of the literature on the subject is made, as a result both advantages and disadvantages of the educational process and use of modern multimedia information technologies are found out. The results of the personal research study peculiarities with the use of ICT are given.