Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інтелектуальних карт (Mind Maps) в супроводі навчального процесу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Качан, С.; Катренко, А.
    В роботі наведено методи побудови інтелектуальних карт та їх застосування у вищих навчальних закладах для супроводу навчального процесу. Проаналізовано доцільність використання інтелектуальних карт викладачами та студентами з метою покращення подання та розуміння навчального матеріалу. In this paper the methods of construction and application of Mind Maps for education at the university are described. The work analyzes the expediency of using Mind Maps by teachers and students to improve the presentation and understanding of learning.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування програми «CLUSTERMAKER» у процесі вивчення методів та моделей нечіткої кластеризації об’єктів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Самковський, Т.; Катренко, А.
    В роботі досліджено методи нечіткої кластеризації об’єктів. Розроблено систему нечіткої кластеризації об’єктів, яка наочно демонструє процес розбиття множини на кластери. Дана система призначена для покращення розуміння процесу кластеризації студентами у вищих навчальних закладах. In this paper the methods of fuzzy clustering objects are researched. The system of fuzzy clustering objects, which demonstrates the process of partitioning a set into clusters, is developed. This system is designed to improve understanding of clustering process and make new material much easier for students.