Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Досвід Львівської політехніки в організації підвищення кваліфікації працівників підприємства з розподіленою структурою
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Ганиш, Олег; Колодій, Роман; Озірковський, Леонід; Чайківський, Тарас; Коельнер-Україна, Національний університет «Львівська політехніка»
    В статті представлено особливості розробки та застосування системи дистанційного навчання на базі Moodle для підвищення кваліфікації працівників підприємства. Визначено особливості та обмеження традиційного застосування системи дистанційного навчання Moodle та шляхи їх усунення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання інтерактивних технологій при виконанні розрахунко-графічних робіт
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Озірковський, Леонід; Колодій, Роман
    В роботі наведено приклад використання інформаційних технологій при виконанні розрахунково-графічних робіт з навчальної дисципліни «Телекомунікаційні системи передавання» для студентів напрямку підготовки «Телекомунікації». An example of the use of information technologies in the performance of settlement and graphic works in teaching course "Telecommunication transmission system" for students towards the preparation of "Telecommunications".
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток дистанційних засобів навчання у Львівській політехніці
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Федасюк, Дмитро; Озірковський, Леонід
    В статті представлено розроблення та впровадження високотехнологічного інформаційного середовища, яке суттєво збільшить різноманітність форм одержання знань та умінь, необхідних для ефективної професійної та соціальної діяльності майбутніх фахівців. В даній роботі представлено особливості розробки та впровадження такого середовища з врахуванням не тільки чисто технічних та педагогічних аспектів і специфіки навчального закладу, а й з точки зору забезпечення сталого розвитку на невідворотності досягнення результату. The paper presents the development and implementation of high-tech environment that will significantly increase the diversity of obtaining knowledgе and skills necessary for effective professional and social activities for future professionals. This paper presents the features of the development and implementation of such an environment, taking into account not only the purely technical and educational aspects and the specific institution, but also in terms of sustainable development to achieve certainty of outcome.
  • Thumbnail Image
    Item
    Адміністрування LMS Moodle у великих навчальних закладах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Чайківський, Тарас; Озірковський, Леонід
    Showing the way automation account administration and distribution rights of users in LMS Moodle using external database. This technique reduces the number of IT staff and expand the rights of lecturers in creating e-courses. Показано спосіб автоматизації адміністрування облікових записів та розподілу прав користувачів у LMS Moodle шляхом використання зовнішньої бази даних. Наведена методика дозволяє скоротити кількість ІТ-персоналу і розширити права лекторів у створенні електронних дисциплін.
  • Thumbnail Image
    Item
    Cтандартизація електронних дисциплін у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Федасюк, Дмитро; Озірковський, Леонід; Чайківський, Тарас
    Розглянуто задачі стандартизації електронних дисциплін у системах дистанційного навчання. Показано стандартизацію форматів даних та структури дисципліни на прикладі Віртуального навчального середовища Львівської політехніки. This paper considers the problem of standardizing electronic courses of distance learning systems. Standardization of data formats and structures of the discipline are shown on an example of Virtual Learning Environment Lviv Polytechnic.
  • Thumbnail Image
    Item
    Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Федасюк, Дмитро; Озірковський, Леонід
    В статті розглянуто особливості побудови Віртуального навчального середовища Львівської політехніки (ВНС ЛП). Показана структура реалізованого ВНС ЛП. Розглянуто застосовані підходи до інтеграції педагогічних, інформаційних, комунікаційних, комп’ютерних технологій в єдиний інформаційний простір. Метою цього простору є реалізація принципів відкритої освіти при підготовці фахівців в галузі електротехніки та інформаційних технологій. The paper describes the features of construction of the Virtual Learning Environment of Lviv Polytechnic (VLE LP). The structure of implemented VLE LP is shown. Approaches that are applied to the integration of pedagogical, information, communication and computer technology into a single information space are considered. The purpose of this space is to implement the principles of open education for training specialists in the field of Electrical and Information Engineering.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання Віртуального навчального середовища Львівської політехніки при проведенні занять
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Озірковський, Леонід
    В статті показано підходи до використання Віртуального навчального середовища Львівської політехніки в навчальному процесі. Зокрема, розглянуто методологію проведення лекційних, практичних занять та консультацій. Показано можливості проведення різних видів контролю знань студентів. The article shows approaches to using virtual learning environment Lviv Polytechnic in the educational process. In particular, the methodology of lectures, workshops and consultations considered. A possibility of different kind of monitoring knowledge of students is shown.